OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Drömmer du också om att bo och jobba utomlands? I våras öppnades dörrarna upp till Tech Mahindras nya, fräscha site mitt i centrala Riga!
Här kommer man att arbeta med kundtjänst tillsammans med sina kollegor ifrån hela världens ände. I en livfull och inspirerande arbetsmiljö där firanden, hälsoaktiviteter och en fantastisk team spirit skapar en unik atmosfär.
Vi erbjuder:
Om rollen:
Som en del i vårt team kommer du att hantera kundfrågor via telefon, e-post och chatt. Du arbetar både självständigt och i team och ser till att ärenden löses inom angivna tidsramar. God kommunikation med interna och externa kontakter är avgörande för att säkerställa hög kundnöjdhet och projektets mål för svarstid, hanteringstid och lösningsgrad uppfylls. Du kommer även att delta i nödvändiga utbildningar för att ständigt förbättra dina färdigheter.
Kvalifikationer:
Om oss:
Tech Mahindra är en del av Mahindra Group och grundades i Indien 1945. Sedan dess har företaget expanderat och är nu ett multinationellt företag med 260 000 anställda i över 100 länder. Tech Mahindras vision att göra andra organisationer bättre och mer kostnadseffektiva genom att använda moderna digitala lösningar.
Vi är en arbetsgivare som erbjuder lika möjligheter. Vi främjar och stödjer en mångfaldig arbetskraft på alla nivåer inom företaget. Alla kvalificerade sökande kommer att övervägas för anställning oavsett etnicitet, religion, kön, ålder, nationalitet eller funktionsnedsättning.