Arbetsbeskrivning
Om Kunden
TeknoDetaljer utvecklar och marknadsför avancerad automationsutrustning till i första hand den medicintekniska industrin. Våra kunder finns över hela världen.
Om Jobbet
Vi söker en Customer service för maskintillverkningen hos vår kund TeknoDetaljer i Järfälla.
Du är den administrativa ”spindeln i nätet” för våra maskinleveranser samt ansvarig för reservdelsförsäljningen.
Arbetsbeskrivning
Som Customer service kommer du ha följande arbetsuppgifter:
• Kundservice
• Hantering av reservdelsförsäljning
• Offert- och orderadministration
• Logistikansvarig exempelvis bokning av transporter
• Inköp
• Systemvård
• Hantering av export- och tulldokument
• Ekonomiadminstration; fakturering mm.
• Personaladministration
Erfarenhet
Vi ser gärna att du har följande bakgrund:
• Du har erfarenhet från en liknande roll från tex ekonomiavdelning, innesäljare, kundservice, projektadministratör
• Mycket god administrativ förmåga, erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem
• Inköpserfarenhet är meriterande
• Det är meriterande om du har erfarenhet av export/import och logistik
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav
Personliga kvalifikationer
Rollen innebär eget ansvar så du behöver vara erfaren, självgående, flexibel. Du behöver ha förmåga att hantera och prioritera bland flera uppgifter parallellt. Då du är kundens första kontakt i många ärenden kräver det att du är sälj- och serviceinriktad, strukturerad och noggrann.
Lön och anställningsvillkor
A-Staffing/Oplana sköter rekryteringen men anställning sker direkt hos kundföretaget Teknodetaljer i Järfälla AB.
Ansökan
Ansökan gör du via länk till annonsen. Vi har pga GDPR ingen möjlighet att ta emot ansökningar som inkommer via mejl.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande under annonseringstiden varför tillsättning kan komma att ske innan annonsen löpt ut.
Startdatum
Startdatum i slutet av januari 2025.