Teamleader försäljning / Interimuppdrag
Skicka ansökan 13 dagar kvar
Teamledare Försäljningschef
13 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att leda team med inriktning telefonförsäljning och söker nya utmaningar? Är du en målinriktad och coachande ledare med högt engagemang och driv? Då har vi kanske uppdraget för dig. Dina arbetsuppgifter Leda och fördela arbetet i säljteamet (6-7 personer) Sätta mätbara mål samt följa upp dessa regelbundet Coacha och utveckla medarbetarna i säljteamet Förädla/förbättra arbetsflöden och försäljningsprocessen Säkerställa en hög nivå av kundnöjdhet Säkra kompetensutveckling i teamet efter behov Din profil För att lyckas i detta uppdrag tror vi att du behöver ha några års erfarenhet från försäljning via telefon. Du skall också ha erfarenhet av ledarskap, antingen som säljchef eller som teamleader. Vi söker en entusiastisk och inspirerande ledare som kan gå in under en begränsad period och leda ett säljteam. Du har erfarenhet av att coacha, följa upp KPI:er, ge feedback och att ständigt sträva efter förbättring. Du är bra på att lyssna in och förstå vilket stöd som behövs för att medarbetaren skall lyckas och utvecklas i sin försäljningsroll. Du är van användare av CRM-verktyg, offertdatabaser och prospekteringsverktyg. Du bör också vara analytisk, kreativ och en person som vågar ta tag i och som får saker att hända. Övrig information Placeringsort: Umeå Start: ASAP Varaktighet: 3-6 månader Arbetstid: Heltid alternativt deltid minst 50% För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens med en tidsbegränsad anställning alternativt att du går in som underkonsult. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Anders Gustavsson via mail: [email protected] Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-18
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 3 - 6 Månader
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Umeå
Heltid
Säljare Annonssäljare Account Manager
18 dagar sedan
Örebro
Heltid
Säljare Innesäljare
Idag
Arboga
Heltid
Säljare Innesäljare
Idag
Laxå
Heltid
Säljare Innesäljare
Idag