Vill du arbeta med att dagligen ge människor ett bättre liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Nu får du chansen att vara spindeln i nätet i det viktiga arbetet att samordna den personliga assistansen för våra kunder.
Arbetsuppgifter
Som uppdragschef på Humana innehar du en mångsidig roll med två övergripande ansvarsområden. Dels är du ansvarig för att samordna den personliga assistansen för kunden, och dels är du arbetsgivare med personalansvar för kundens personliga assistenter. Du är spindeln i nätet och har en daglig interaktion med kunder, arbetsledare och personliga assistenter. Som uppdragschef spelar du en central roll för att säkerställa en högkvalitativ och samordnad personlig assistans för varje individuell kund.
Dina arbetsuppgifter är varierande men de huvudsakliga momenten innefattar:
Vem är du?
Vi söker dig som har en stark känsla för service och ett positivt bemötande, vilket är avgörande för att kunna bygga och bibehålla långsiktiga och välfungerande relationer med både kunder och medarbetare. Du har ett genuint intresse för att leda och för att lyckas i rollen trivs du med att fatta beslut, även när de är svåra. Du är ansvarstagande och har förmågan att navigera i en verksamhet som ständigt förändras.
Som uppdragschef är det viktigt att du är stresstålig och kan behålla lugnet, även när tempot är högt eller oväntade situationer uppstår. Du är flexibel och hanterar förändringar med ett öppet sinne.
Vi ser gärna att du har en mångkulturell bakgrund och talar flera språk, då vi arbetar med människor från olika bakgrunder och med olika behov. En akademisk bakgrund är ett krav för rollen och det är meriterande om du har erfarenhet inom personlig assistans. B-körkort är också ett krav, eftersom resor till kunder ingår i tjänsten.
Om tjänsten
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde sker enligt överenskommelse. Din placeringsort kommer att vara på vårt kontor i Växjö, där du kommer att arbeta i en mindre arbetsgrupp med cirka 5 kollegor. Trots den mindre gruppen tillhör du ett större distrikt som erbjuder möjlighet till samarbete och stöd från ett bredare team.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba hos oss på Humana https://www.humana.se/jobba-hos-oss/ett-jobb-som-gor-skillnad
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!Kontaktperson
Dinah Backlund
08-572 366 09