Som supporttekniker är din främsta uppgift att stötta, guida och hjälpa användare med teknisk support över telefon, mejl och ärendehanteringssystem. Du kommer arbeta i en Windowsbaserad miljö med bland annat felsökning och hantering av konton samt behörigheter. Du kommer trivas i rollen om du är serviceinriktad, gillar att hjälpa andra med tekniska problem och drivs av att hitta lösningar! Arbetsplatsen har erfaren och hjälpsam personal som stöttar dig genom alla processer. Erfarenhet krävs inte, men är meriterande. Rollen har ingen försäljning och supporterar endast företagskunder.
Denna tjänst innebär att du initialt kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup Jämtland och om allt går som planerat kommer din anställning efter några månader fortsätta hos vår kund. Som konsult hos oss kommer din konsultchef stötta dig i att lyckas och trivas på ditt uppdrag. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Elias Duvdal på [email protected] och Johanna Tandberg Vall på [email protected].
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
När du har visat intresse för tjänsten vi kontaktar dig via mejl eller telefon.
Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mejl på grund av GDPR.
Sista ansökningsdag 2024-10-21! Varmt välkommen med din ansökan!