Vi söker nu en ny medarbetare till reservdelsavdelningen i Östersund. Som reservdelsrådgivare arbetar du back-office med inköp och lagerstyrning såväl som i lagret med godsmottagning och uppackning av varor.
Arbetsuppgifter på reservdelsavdelningen
Ditt huvudsakliga ansvar är att försörja våra mekaniker i verkstan med rätt reservdelar så att vi kan leverera bästa möjliga service till kunderna! Du arbetar bland annat med:
För att arbeta inom reservdelar söker vi dig som har
Det är meriterande om du har
Du är en person som tycker om att arbeta strukturerat, du har stenkoll på alla siffror och håller ordning och reda på lagret. Var sak har sin plats helt enkelt!
Hos oss kommer du ibland att behöva hantera situationer som uppkommer med kort varsel och omprioritera bland dina arbetsuppgifter, därför söker vi dig som även är flexibel och kan arbeta självgående.
Hos oss erbjuder vi dig
Vi erbjuder ett omväxlande arbete i en spännande och expansiv organisation där utvecklingen inom el och digitaliseringen går snabbt framåt! Visste du till exempel att reservdelar inte längre bara inkluderar olja och filter utan även mjukvara och digitala funktioner?
Vi bygger också för framtiden där vi kommer flytta in i en ny modern anläggning i Verksmon 2025/2026. Läs mer om det här.
Våra arbetsplatser kännetecknas av vår värdegrund; glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang!
Det finns många utvecklingsmöjligheter inom Berners och vi vill att du ska växa med oss. Genom Scania så får du chansen att utveckla dig och dina kunskaper tillsammans med flera erfarna kollegor.
Förmåner
Arbetstider: 7.00-16.00, kvällsskift kan förekomma.Ansökan: Skicka in din ansökan på vår hemsida. Sista ansökningsdag är 25 oktober Bakgrundskontroll genomförs på slutkandidaterna. Anställningsform: tillsvidareanställning 100% med provanställning på 6 månader.