Supporthandläggare
Skicka ansökan 14 dagar kvar
Supporthandläggare
14 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 14 000 anställda och finns idag i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare. Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex på https://karriar.anticimex.se/. Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt ge våra kunder professionell och personlig service. Att ta ansvar för människors hälsa och livskvalitet är grunden i Anticimex hållbarhetsarbete. Vi söker nu fler serviceinriktade medarbetare och talanger som vill utvecklas tillsammans med oss. Därför söker vi nu dig som vill bli vår nya supporthandläggare i Karlstad. Vad du gör Som supporthandläggare på Anticimex leveranssupport blir ditt huvudsakliga ansvar att ge teknisk support och genomföra felsökningar i våra interna system. Du vägleder användare som upplever problem med IT-system, programvara och hårdvara, via telefon och digitala verktyg. Din support till medarbetarna säkerställer god funktionalitet och driftkvalitet i systemen. Du har dagligen dialog med våra tekniker/administratörer och vägleder dem i administrativa processer och säkerställer att arbetet fortlöper och efterföljs. I rollen ingår även att felsöka/övervaka och utreda eventuella problem/buggar i våra system och processer. Som supporthandläggare är du länken mellan verksamheten och systemförvaltningen. Rollen erbjuder därför stora interna kontaktytor med flertalet experter, samarbete inom gruppen och lika vägar till personlig utveckling. Tjänsten är ett vikariat om elva månader med chans till förlängning. Vem du är För att lyckas och trivas i rollen har du intresse för ny teknik, IT och service. Du trivs i en kreativ roll som arbetar nära andra funktioner i bolaget. • Har kompetens inom support- och ärendehantering • Har erfarenhet av jobb med löpande kundkontakter • Motiveras av att analysera och lösa tekniska problem • Behärskar svenska och engelska, men gärna fler språk • Gymnasieexamen • Motiveras av en samarbetsorienterad och professionell arbetsmiljö Vad du får • En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling • Löpande utbildning och kompetensutveckling • Engagerat ledarskap • Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benify • Kontakt med samtliga delar av Anticimex organisation Ansökan Varmt välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar, urval och intervjuer fortlöpande, så vänta inte med din ansökan. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer tillsammans med ditt CV att ligga till grund för det första urvalet vi gör. I vissa av våra rekryteringar använder vi oss även av ett urvalstest (personlighetstest). Om vi utifrån din ansökan bedömer att du skulle passa bra i rollen så kommer vi att kontakta dig för en avstämning. Om vi denna gång inte anser dig vara rätt för rollen, så kommer du självklart också att få återkoppling från oss. Vi vill att vår arbetsplats ska vara en spegling av samhället och eftersträvar mångfald, därför uppmanar vi alla kvalificerade kandidater att söka tjänsten. Välkommen till Anticimex!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-11
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb