Erfaren upphandlare till E-hälsomyndigheten i Stockholm!
Skicka ansökan 4 dagar kvar
Upphandlare Upphandlingskonsult
4 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en erfaren upphandlingskonsult till en myndigheti Stockholmför ett spännande uppdrag! Har du hög kompetens inom offentlig upphandling? Ansök redan idag!

Om uppdragetNu söker vi för ett konsultuppdrag en erfaren upphandlare till E-hälsomyndigheten i Stockholm. Omfattningen är 100% av en heltid med start 2024-11-04fram till och med2025-04-03, eventuellt 6 månaders förlängning. Uppdraget ska utföras under kontorstid, Stationeringsort för uppdraget är E-hälsomyndighetens lokaler i Stockholm.

Möjlighet till distansarbete upp till 60% efter överenskommelse med kund. Du kommer att påbörja uppdraget med en resa till Kalmar, mellan 4-6 november 2024 där du sedan kommer att erhålla sin arbetsplatsutrustning såsom dator, datortillbehör och passerkort i Kalmar. Resan och boende bokas och ersätts av myndigheten.Dina arbetsuppgifter

Uppdraget innefattar att planera, genomföra och följa upp inköp av varor och tjänster i enlighet med Lagen om offentlig upphandling. Detta inkluderar att:

  • Analysera organisationens behov och krav
  • Utarbeta upphandlingsdokument
  • Genomföra anbudsutvärdering och eventuella förhandlingar med leverantörer
  • Säkerställa att upphandlingar och avrop följer aktuella regelverk och interna riktlinjer
  • Skriva avtal & förebygga och hantera upphandlingsrisker

Dina kvalifikationer

  • Minst fem (5) års erfarenhet av att arbeta med offentlig upphandling. Minst tre (3) år avarbetslivserfarenheten ska vara förvärvad någon gång under den senaste femårsperioden
  • Universitets- eller högskoleutbildning eller på annat sätt förvärvade kunskaper
  • Dokumenterad erfarenhet av att leda upphandlingsprocesser inom IT-området
  • Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

Meriterande

  • Erfarenhet av att arbeta i clips i upphandlingsverktyget E-avrop
  • Erfarenhet av att arbeta på statlig myndighet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 21 oktober 2024

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Sanna Perjons, Sanna. Perjons@Bemannia.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 070 884 96 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb