Receptionist med erfarenhet av event till Uppsala Business Park
Skicka ansökan 14 dagar kvar
Receptionist Konferensvärd/konferensvärdinna
14 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

OM ARBETSPLATSEN

Uppsala Business Park (UBP) huserar nära ett hundratal företag som till stor del är verksamma inom Life science, men även företag med kompetens och produkter inom flertalet andra områden. Tanken bakom Uppsala Business Park är att skapa de bästa förutsättningarna för samarbete och utveckling mellan individer, förtag och organisationer. Förutsättningarna för att skapa en sådan miljö är optimala tack vare det geografiska läget – goda kommunikationsförbindelser till bland annat Arlanda, Stockholm och samtliga institutioner som på ett eller annat sätt är verksamma inom Life science i Uppsala. Området står inför en spännande resa under de närmsta åren då en omfattande expandering har inletts.

OM TJÄNSTEN

I rollen som receptionist och konferensvärd står du inför en varierande vardag där du dels kommer att bemanna receptionen och sköta konferensavdelningen, dels bistå med varierande service både till alla som arbetar i Uppsala Business Park och till externa gäster. Som receptionist är du ansiktet utåt vilket innebär att du möter samtliga besökare på ett trevligt, professionellt och serviceinriktat sätt. Du arbetar självständigt i din roll samtidigt som du kommer ha ett nära samarbete med det interna UBP-teamet. Exempel på arbetsuppgifter:

  • Välkomna både besökare, hyresgäster samt kollegor i receptionen
  • Planera event och genomföra dessa.
  • Bemanna receptionen och leverera hög service till besökare och konferensgäster
  • Arbeta med förbättring och utveckling av konferens och servicetjänster
  • Vara delaktig av UBPs utveckling av UBP Community

Omfattning: Heltid, kontorstider måndag till fredag.

Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse.

VI SÖKER DIG SOM

  • Tidigare erfarenhet av att planera samt genomföra stora och små event.
  • Har tidigare arbetat inom service och vet vad det innebär att ge service i världsklass
  • Har god datorvana och är tekniskt nyfiken
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
  • Har en fullständig gymnasieutbildning
  • Tidigare arbetat i reception eller med konferens.

Vi söker dig som har god förmåga att bygga och vårda goda relationer, är lyhörd och lösningsorienterad inför kundens behov. I denna roll är det viktigt att du är självgående och både vill och vågar ta egna initiativ. För att trivas i denna roll behöver du vara noggrann, ha ett strukturerat arbetssätt samt ett lösningsorienterat förhållningssätt.

OM CAROTTE

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid eller kortare deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.Välkommen med din ansökan

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på [email protected] Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-10-09
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Konferensvärd/konferensvärdinna
3 dagar sedan
Receptionist Hotellreceptionist Konferensvärd/konferensvärdinna
6 dagar sedan
Mood Manager Receptionist Service Manager Kontorsassistent Konferensvärd/konferensvärdinna
7 dagar sedan