Vi söker nya konsulter till vår bemanningspool i Stockholm. Du är anställd av oss Retail Knowledge, och arbetar hos våra kunder.
Som butiksmedarbetare ska du representera våra kunder och ha en passion för kundmötet och försäljning. Du bidrar med positiv energi, är flexibel och framåtdå du arbetar med olika team beroende på vilken butik du arbetar i.
Dina arbetsuppgifter är bland annat kassaarbete, personlig försäljning, ta fram varor från lager till butik, hålla fint i butiken samt hjälpa kunder att hämta ut onlineorders.
Då tjänsten är en behovsanställning bokas du ut på uppdrag och ska därför kunna ställa upp på kort varsel och kunna arbeta 3 dagar per vecka.
Dina kompetenser
Start: Omgående Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning Lön: Timlön enligt kollektivavtalVälkommen in med din ansökan!
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum.