OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Teleperformance Göteborg (Backa) söker nu kundservicemedarbetare till PostNord på visstid fram till 31/1-25. Vi söker flera personer till tjänsten med nedan startdatum:
20/11 (20/11-31/1)28/11(28/11-31/1)
Om tjänsten
Hos Postnord arbetar du med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Ditt fokus kommer ligga på att besvara, och hjälpa Postnords kunder med deras frågor kring t.ex. spårning av paket, frågor om borttappade föremål, och allmänna frågor kring postutdelning. Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor inom kundbemötande, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
När du börjar hos oss kliver du rakt in i en av våra mest intensiva och spännande perioder – högtiderna! Under julen ökar trycket på paket- och brevleveranser, och tillsammans ser vi till att erbjuda bästa möjliga service och hjälp till varje kund, så att deras upplevelse med oss blir smidig och positiv, oavsett hur hektiskt det blir.
Öppettider
Måndag-Fredag 08: 00-18:15 (Under högtidsperioden kan ev. öppettiderna komma att justeras något, till exempel att de utökas till kl. 20).
Vad vi erbjuder dig
Vi söker dig som
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. Vi ser även att du trivs med ett stillasittande arbete i öppet kontorslandskap.
För att trivas på Teleperformance
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.
Övrigt
Då detta är en tidsbegränsad anställning på visstid är det viktigt för oss att sätta rätt förväntningar kring hur lön och löneutbetalningarna kommer att se ut för denna tjänst.
Månadslön utbetalas i efterskott, det innebär att tiden och timmarna du jobbar i innevarande månad utbetalas månaden efter.
Exempel:
Du påbörjar uppdraget hos Teleperformance den 20:e november. Då kommer den första lönen för dessa cirka ~10 dagar (~33% av hel månadslön) i november utbetalas på decemberlönen (23/12).
Påbörjar du uppdraget 28:e november kommer du få lön för 28-30:e nov. på decemberlönen.
Den första hela månadslönen för arbetad tid i december utbetalas i januari, 24/1.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller.