Leveranskoordinator
Randstad 89 dagar kvar Finspång
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-10-03

Arbetsbeskrivning

Randstad söker nu en Leveranskoordinator för ett konsultuppdrag hos Siemens Energy. Som leveranskoordinator kommer du att ha en central roll i deras orderprojekt och arbeta med att säkerställa att material, verktyg och instrument beställs, övervakas och skickas till våra gasturbiner världen över. Arbetet innebär samarbete med flera olika avdelningar inom företaget och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för den som är nyfiken och driven.


att vara konsult 

Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.


om randstad professional

Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. 


Ansvarsområden

  • Du har erfarenhet av SAP (mycket meriterande).
  • Goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel (krav).
  • Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift (krav).
  • Erfarenhet inom export-/importlogistik samt lagerflöden är positivt.
  • Du är strukturerad och tycker om ordning och reda.
  • Du är serviceinriktad och gillar att hitta förbättringsmöjligheter inom ditt arbetsområde.
  • Du är bekväm med att hålla möten både fysiskt och digitalt, och kommunicerar smidigt via mejl, telefon och Teams.

Kvalifikationer

  • Ansvara för att beställa, övervaka och skicka material, verktyg och instrument till gasturbiner globalt.
  • Hantera export- och importlogistik samt lagerflöden.
  • Arbeta gränsöverskridande och samarbeta med olika avdelningar inom företaget.
  • Under upplärningsperioden arbetar du på kontoret med stöd av en eller flera faddrar. Därefter finns möjlighet att arbeta hemifrån två dagar per vecka.

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons