Junior Business Operations Specialist till Läkemedelsbolag
SJR in Sweden AB 26 dagar kvar Stockholm
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida sjr.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-10-01

Har du tidigare arbetat med att skapa event och möten för ett stort internationellt bolag? Trivs du med att organisera logistik, arbeta administrativt och alltid ha ett leende på läpparna? Då ska du fortsätta att läsa nedan. Om tjänsten Nu söker vi på SJR dig som är junior Business Operations Specialist och trivs i en snabbrörlig miljö. Du kommer att jobba självständigt med att organisera olika event och evenemang med allt kring, planering, administration och logistik. Uppdrag är start 1/11och 12 månader framåt. Kunden sitter i Solna. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som junior Business Operations Specialist kommer du vara ansvarig för att säkerställa kundens alla evenemang, både fysiska och virtuella och att dessa håller hög kvalitet. Du kommer att samordna planering, organisera logistik och administration för kundens olika avdelningar. Du kommer i huvudsak i din roll att; - Se till att snabbt hitta handlingar för att möjliggöra optimal förberedelse av evenemang. - Tillsammans med Evenemangsägaren ha ett uppstartsmöte där ni tar fram b.la målet med evenemanget, innehåll, målgrupp och logistik. - Hantera administrationen för kundevenemang i kundens olika system från start till slut. - Ha kontakt med externa evenemangsarrangörer och organisera logistik i linje med evenemangsplanen och budgeten som överenskommits. - Hantera evenemangsrelaterade kontakter med deltagare och talare. Detta inkluderar kontraktsskapande, registrering, information om resa och boende, hantering av betalning. - Utveckla evenemangsmaterial med extern byrå och talare - Samla in feedback, samordna utvärderingen av evenemang och tillhandahålla varumärkesteam med analyser och rekommendationer för kontinuerlig förbättring. I denna roll ställer det krav på att du är stresstålig och trivs i en internationell miljö där du klarar av att ha en överblick trots många olika projekt. Du kommer ha många olika kontaktytor vilket gör att det ställer krav på att du har lätt för att skapa relationer. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en kandidatexamen från Högskola/universitet och har arbetat med ovanstående arbetsuppgifter i minst 2 år. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet samtidigt som du har lätt för att sätta dig in i olika system. I detta uppdrag ställs det krav på att du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Personliga egenskaper Vi söker dig som är kommunikativ, proaktiv och prestigelös. Du är orädd för att kavla upp armarna och ser lösningar på allt. Du har en god planerings och struktureringsförmåga samtidigt som du sprider härlig energi omkring dig. I denna roll ser vi självklart att du är serviceminded och flexibel i ditt arbetsätt. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-10-15. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons