Kund- och personalansvarig i Umeå
God Assistans
Umeå (Distans) Heltid
Skicka ansökan 6 dagar kvar
Kundansvarig Personalansvarig
6 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

. God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se God Assistans i Norr förstärker nu sitt team och söker en driven och relationsskapande kollega till vårt kontor i Umeå. ARBETSUPPGIFTER Som kundansvarig kommer du att samordna den personliga assistansen i nära samarbete med kunder och assistenter. Rollen som kundansvarig är variationsrik och i arbetsuppgifterna ingår bl.a. personalansvar, arbetsmiljöansvar, rekrytering, kvalitetsarbete, schemaläggning och kontakt med myndigheter. Till hjälp i ditt dagliga arbete har du arbetsledare i personalgrupperna, ett team bestående av erfarna kollegor, jurist, liksom stödfunktioner för löne-, HR- och ekonomifrågor. Du rapporterar direkt till VD.  KVALIFIKATIONER Vi söker dig med utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom ledarskap/chefs­befattning. Har du erfarenhet av arbete inom området personlig assistans är det meriterande. Du är självständig ifråga om att planera och driva ditt dagliga arbete, kan prioritera bland en mängd olika arbetsuppgifter och tar hjälp när det behövs. Vi söker dig som är strukturerad och planerad ifråga om de administrativa uppgifterna och samtidigt relationsskapande och serviceinriktad ifråga om kontakterna med kunder och medarbetare. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Körkort B är ett krav och vi fodrar ett utdrag från belastningsregistret innan anställning.  ÖVRIGT Vi värnar om en bra och samtida personalpolitik och vill att våra medarbetare ska må bra och trivas på arbetet. Vi erbjuder flexibel arbetstid och möjlighet att arbeta hemifrån och dessutom har du som anställd hos God Assistans i Norr rätt till följande. * Friskvårdsbidrag 4 000 kr per år * En friskvårdstimme per vecka * Regelbundna utbildningar som är relevanta för din yrkesroll. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta:  Ann-Marie Stolberg, VD för God Assistans i Norr Tel. 0910-71 50 51 E-post: [email protected] Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Vänligen bifoga CV och personligt brev i din ansökan. Sista ansökningsdag 2024-11-30

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-09-30
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Malmö
Heltid
Logistiker Sales Executive
5 dagar sedan
Säljare Teamledare B2C säljare Distanssäljare Telemarketing-säljare
16 dagar sedan
Säljare Kundansvarig Företagssäljare Kundansvarig säljare
Igår