OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Älskar du att ha ordning och reda, samtidigt som du gillar att vara den som alla vänder sig till när de behöver hjälp? Vi söker en dynamisk Management Assistant som vill arbeta nära våra team och vara den samlande kraften bakom kulisserna! Om du dessutom har ett öga för ekonomi och ser att struktur är A och O är det dig vi letar efter.
Vad rollen innebär
Som Management Assistant kommer du vara vår vardagshjälte som håller ordning och hjälper våra chefer och medarbetare att prestera på topp. Du blir länken mellan avdelningar och kommer att arbeta med allt från ekonomi till att se till att nya medarbetare känner sig som hemma från första dagen. Ditt kontor är i Trollhättan, men du kommer också att arbeta med vårt Göteborgsteam. Här får du möjligheten att vara med där det händer och bidra till vår växande gemenskap.
Tjänsten passar dig som önskar arbeta på 50% uppemot heltid, där rollens innehåll utformas efter dig och på sikt kan utökas med fler ansvarsområden.
I arbetet ingår bland annat:
Vem du är
Vi letar efter dig som ser fram emot att vara en nyckelspelare för både teamet och cheferna. Kanske har du en bakgrund inom finans eller service och är van att hantera ekonomisystem, men det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och driv. Vi söker dig som har/är:
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har ett professionellt tillvägagångssätt när du tar dig an uppgifter och har lätt för att kommunicera med både medarbetare och kunder. Du uppskattar teamarbete och navigerar med enkelhet mellan dina olika prioriteringar. Då dina arbetsuppgifter många gånger är av finansiell karaktär ser vi också att du är strukturerad och följer deadlines. Som person är du hjälpsam, kommunikativ, självstartande och proaktiv. Det är också viktigt att du är prestigelös och trivs i ett öppet klimat då vi aktivt arbetar för en trivsam kultur där vi har roligt tillsammans.
Vad vi erbjuder
På Aleido bidrar du till vårt syfte: att överbrygga klyftan mellan teknik och människorna som använder den. Att arbeta tillsammans med människor med olika bakgrunder och erfarenheter breddar vår förståelse för mänskligt beteende. Vi erbjuder en miljö där medarbetarna är i fokus. Där samarbete, framåtanda och dina unika perspektiv värdesätts. Som medarbetare på Aleido kan du vara trygg med att:
Vilka vi är
Aleido är ett internationellt företag med lång tradition av att driva utvecklingen av eftermarknadsinformation och utbildningslösningar. Våra kunder utvecklar komplexa produkter eller system, eller söker kunskap och beredskap för att skapa varaktig förändring, inom en mängd branscher såsom fordon, telekom, industri, järnväg och medicinteknik. Vi är närmare tusen kollegor i fem länder. Tillsammans överbryggar vi klyftan mellan teknik och människorna som är beroende av den – genom att göra det avancerade lätt att förstå.