BGA söker en VD assistent
Bga Group AB 37 dagar kvar Härjedalen
Skicka ansökan
BGA söker en VD assistent Hos BGA, en ledande aktör inom e-handel med heminredning, söker vi nu en engagerad och skicklig VD-assistent. Med ett expansivt fotavtryck i över 24 europeiska marknader, erbjuder vårt kontor  i Vemdalen en inspirerande arbetsmiljö där kvalitet, innovation och skandinavisk design står i centrum. Älskar du som vi fjällen och vill utforska ditt intresse närmare? Vill du lära känna andra som också gillar att vistas fjällnära och att möta andra människor? Då är detta arbete något för dig då det finns stora möjligheter till ett rikt friluftsliv!  Som VD-assistent kommer du att ha en central roll i att stödja vår VD i hans dagliga arbete och bidra till företagets fortsatta framgång.   Om rollen: - Assistera VD i det dagliga arbetet, inklusive kalenderhantering, mötesbokningar och förberedelser. - Koordinera och planera interna och externa möten samt förbereda mötesmaterial. - Hantera e-post och annan korrespondens å VD:ns vägnar. - Delta i och protokollföra möten, samt följa upp på beslut och åtgärder. - Fungera som kontaktperson mellan VD och övriga anställda, kunder och samarbetspartners. - Utföra administrativa uppgifter såsom rapportering, dokumenthantering och resebokningar och logistik kring resor. - Vara delaktig i olika projekt och initiativ för att förbättra företagets processer och verksamhet. - Förbereda och administrera kring möten, det vill säga inbjudningar, agendor, material, protokoll och uppföljning - Ta fram dokument, presentationer och liknande i Powerpoint, Word, Excel. - Med mera Vem är du:   - Är snabblärd och har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter och sammanhang. - Är flexibel då arbetsuppgifter kommer vara varierade. - Är fokuserad och har förmågan att hålla flera bollar i luften samtidigt utan att tappa detaljer. - Är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs, oavsett om det gäller enkla eller komplexa uppgifter. - Är engagerad och har ett genuint intresse för att stötta och underlätta för VD i hans arbete. - Har utmärkta kommunikationsfärdigheter, både i tal och skrift, och känner dig trygg med att representera företaget i olika sammanhang. - Är organiserad och har en stark känsla för struktur och ordning. - Har en proaktiv inställning och tar egna initiativ för att lösa problem och förbättra arbetsprocesser. - Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. - Administrativ vana och erfarenhet av att koordinera. - Minst en gymnasieutbildning. - Goda kunskaper i Office-paketet. - Kunna arbeta självständigt   Varför BGA? Bli en del av ett expansivt, kreativt team som värdesätter innovation och kvalitet. Möjlighet att växa professionellt i en framgångsrik miljö som uppmuntrar personlig utveckling Är du redo att ta steget? Om du känner att du är rätt person för denna spännande position, skicka din ansökan redan idag! Vi arbetar löpande med ansökningar och tillträde sker efter överenskommelse   BGA är en ledande aktör inom e-handel för heminredning. Vi har en omfattande närvaro på 24 europeiska marknader och lagrar över 20 000 unika artiklar på vårt e-handelslager i Gävle. Och det är bara början. Här står verkligen tillväxt och expansion i fokus.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons