OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

IT-KOORDINATOR
IT-samordnare Leveransansvarig
Utgått

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Vi söker nu efter en dynamisk och pålitlig IT-koordinator till vår kunds B2C IT-team. I denna roll kommer du direkt att stödja B2C ITLT och jobba nära ansvarig i att hantera och koordinera uppgifter i vår ledningsgrupp och över våra team. Om du trivs i snabba miljöer, älskar struktur och tycker om att koordinera och driva projekt framåt, kan detta vara den perfekta rollen för dig! Nyckelansvar:-Koordinera, följa upp och hantera uppgifter i ITB2C LT och i samarbete med support funktioner. - Samla in, förbereda och paketera material för möten, presentationer och rapporter. - Över tid vara Delivery Manager för IT leverans. - Bidra över teamen och projekt med struktur.

Kvalifikationer
  • Du har tidigare erfarenhet från rollen som IT-koordinator.
  • Du har godakunskaper i PowerPoint och Excel för presentationer och dataanalys.
  • Du behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift.
Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som IT-koordinator ser vi att du har en stark organisatorisk förmåga och ett strukturerat förhållningssätt till uppgiftshantering. Du är van vid att hantera flera parallella uppgifter, prioritera effektivt och leverera resultat under snäva deadlines. Du trivs med att samarbeta och bidrar till en positiv och produktiv arbetsmiljö. Som en pragmatisk problemlösare har du ett flexibelt förhållningssätt till ändrade prioriteringar och kan anpassa dig snabbt efter nya förutsättningar. Du arbetar självständigt och är mycket driven, samtidigt som du är pålitlig och har en stark känsla för ansvar och uppmärksamhet på detaljer. Hög integritet är en självklarhet för dig i allt du gör.

Företagspresentation Vår kund är en internetleverantör som erbjuder sina produkter och tjänster till både privat- och företagskunder. Exempel på produkter som erbjuds är mobiltelefoner, bredband och streamingtjänster. Huvudkontoret finns i Stockholmsområdet och värderingar som genomsyrar kontoret är innovation och jämlikhet.

Om oss

JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

När du blir en av oss

Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön

Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-09-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Administratör Orderhanterare Orderkoordinator Orderadministratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ koordinator
18 dec