Vi söker receptionist/kontorsvärd
Skicka ansökan
Vi söker receptionist/ kontorsvärd till vår backuppool i Helsingborg. Detta är en tjänst som är perfekt för dig som studerar och som har möjlighet att jobba lite då och då vid behov. Att jobba som receptionist/ kontorsvärd gör din vardag både spännande och omväxlande. Arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist/kontorsvärd kommer du bland annat att: * ge företagets personal ett trevligt första bemötande och god service via reception * utföra enklare administrativa uppgifter såsom posthantering och mailhantering * ta emot felanmälningar * se till att receptionen och de allmänna ytorna ser representativa ut * hantera beställningar som ex.vis kontorsmaterial * förbereda för frukost * städa, fylla på kaffemaskiner Vem söker vi Gymnasiekompetens eller motsvarande Svenska behärskas flytande i tal och skrift Engelska behärskas på en god nivå i tal och skrift Datorvana med grundläggande kunskaper i Officepaketet Servicevana och social kompetens Erfarenhet av receptionsarbete, arbete med direkt kundkontakt eller annat relevant serviceyrke Erfarenhet av arbete som periodvis kan vara stressigt Körkort och tillgång till bil. Givetvis får du alltid en bra upplärning och introduktion inför uppdragen så att du känner dig trygg med vad du förväntas att göra. Dina personliga egenskaper blir självklart viktiga. Du blir ofta den första kontakten in mot företaget. Känsla för god service, gilla möte med människor, gott öga för detaljer. Eftersom det är i varierad omfattning är förutsättningen för att du ska kunna söka tjänsten att du studerar på 50% och har en tillgänglighet för jobb på dagtid utöver detta. Omfattning Behovet är varierande. En back-up pool syftar till att ersätta ordinarie personals frånvaro. Allt från enstaka dagar till längre sammanhängande uppdragstid. Utbokning till uppdrag kan komma ske med kort framförhållning. Arbete är dagtid, måndag-fredag. Ansökan För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Vi vill att din ansökan är skriven på svenska. Ansökan som saknar kopia på intyg av pågående studier kommer att avslås. Urvalet görs löpande vilket innebär att platserna också tillsätts successivt och eventuellt innan ansökningstiden gått ut. Vänligen kontakta rekryteringsansvarig Peter Sandqvist via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0722541125 om du har några frågor eller funderingar. Om Lernia och vad vi erbjuder Hos Lernia kan du samla flera starka meriter att ha med dig i karriären. Oavsett om du vill utvecklas hos våra kunder eller söka dig vidare efter några år kommer du att rustas med efterfrågad kompetens. En anställning som bemanningskonsult bygger på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,5 miljarder kronor 2023 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 18 400 personer och förmedlade 10 900 bemanningskonsulter. 12 000 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster. Läs mer på lernia.se

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons