Som Personalkoordinator kommer du att ansvara för chaufförsförsörjningen i företaget, genom att driva rekryteringsprocesser från behovsanalys, till annonsering till anställning. Du kommer att ansvara för att våra chaufförer blir introducerade i sitt arbete på bästa sätt. Du kommer också att arbeta med uppsökande verksamhet och vara med på rekryteringsträffar. Du kommer att ha ett nära samarbete med vår Transportledning. Vi erbjuder dig ett arbete i en dynamisk miljö och en ansvarsfull och spännande tjänst.
Arbetsuppgifter
Din profil
Vi söker dig som är engagerad, lyhörd, serviceinriktad och god kommunikatör. Har erfarenhet från åkerinäringen är det ett stort plus. Du har stort intresse för människor och har lätt för att bygga relationer. Du marknadsför vårt företag på ett positivt sätt och har ett brett kontaktnät inom transportbranschen. Du delar våra värderingar: Engagemang, Trovärdighet och Tillsammans.
Kompetenskrav
Meriterande
Arbetstid
Heltid,100%
Lön
Enligt överenskommelse.
Varaktighet
Tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 mån.
Ansökan
Vi avser att tillsätta tjänsten omgående och tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor och ansökan om tjänsten besvaras av HR Ansvarig Gunnar Sekrathok mobil: 0709–258701 alternativt [email protected]
Välkommen med ansökan via mejl till [email protected] märk din ansökan med ”Personalkoordinator”
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om företaget
Tommy Nordbergh Åkeri utför olika typer av logistikuppdrag. Med kärnverksamhet i tempererade livsmedelstransporter. Med en egen flotta av lastbilar har vi full kontroll och kan därmed alltid skapa flexibla lösningar med högsta servicegrad. Vi kör från Malmö i söder till Borlänge i norr. Vi har huvudkontoret i Hjärnarp, med filialer i Ljungby, Mariestad, Hjo, Mjölby och Västerås.