Affärsutvecklingsassistent
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Deltid
Publicerad 2024-09-09

Sälj & Marknadshögskolan, grundat 1996, är en av Sveriges viktigaste aktörer när det gäller högre utbildning inom försäljning och marknadsföring. Vår verksamhet utgörs till stor del av yrkeshögskoleutbildning men vi bedriver även onlineutbildningar samt utbildningar för företag. Genom ett nära samarbete med branschen säkerställs att våra utbildningar håller hög kvalitet och motsvarar arbetsmarknadens behov. Sälj & Marknadshögskolan är en del av AcadeMedia, norra Europas ledande utbildningsföretag. Vi söker två drivna och engagerade medarbetare till vårt team i Stockholm. Som medarbetare hos oss kommer du få vara en del av ett härligt gäng, bestående av en affärsutvecklare som kommer att arbetsleda dig, samt två utbildningsledare. Om tjänsten I rollen som affärsutvecklingsassistent kommer du få vara med i utvecklingen av våra kundrelationer inom Yrkeshögskolan (YH) genom att skapa nya kontakter med företag där du presenterar våra utbildningar och etablerar och upprätthåller långsiktiga relationer. Du gör även omvärldsanalyser av intressen och kompetensbehov från näringslivet. Arbetsuppgifter Du spenderar stor del av din arbetsdag med att kontakta företag via telefon, Teams och mail, lyssnar av deras behov och berättar om våra projekt. Utöver detta ingår administration och strategiskt arbete. Du samarbetar nära med vår affärsutvecklare med det gemensamma målet att skapa relevanta och aktuella YH-utbildningar. Din bakgrund Vi ser att du gillar att ha många bollar i luften med en god administrativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas hos oss delar du våra värdeord i att vara personlig, engagerad och nyskapande. För att lyckas i rollen ska du vara en socialt pigg och initiativtagande person med mycket engagemang. Vi ser att du är strukturerad och kan prioritera mellan olika arbetsuppgifter samtidigt som du håller ett professionellt och serviceinriktat bemötande. Som person är du: • Driven och problemlösningsorienterad • Initiativtagande med stark kommunikativ förmåga • Tydlig i muntlig och skriftlig kommunikation • Ordningsam, systematisk och strukturerad Meriterande: • Tidigare erfarenhet av relationsbyggande arbete, ex via service-/ säljyrken • Kundkontakter och erfarenhet av telefon som arbetsverktyg • Erfarenhet av att studera på yrkeshögskola/ högskola/ universitet • Erfarenhet av att föra dokumentation och administration • Erfarenhet av omvärldsbevakning Krav: • Pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning • Mycket goda kunskaper i det svenska språket • Goda kunskaper i Officepaketet Anställningsform: Tjänsten är en visstidsanställning med tidsbegränsning Period: 1 december 2024 – 31 maj 2025 Omfattning: 50% Lönetyp: Timlön, 150 kr/h Stockholm - hybrid Du kommer att utgå från vårt kontor på Fridhemsplan, Stockholm, och har möjlighet att arbeta hemifrån med jämna mellanrum. Du har även ett flexibelt upplägg av dina arbetstimmar under kontorstid. Kontakt Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med affärsutvecklare Rebecka Hedlin, tel. 076-1478067, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 2
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons