HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.
Just nu letar jag, Alexander Helkomaa, efter drivna säljare som vill vara med och stärka vårt team på utesälj, ett roligt jobb med mycket kundkontakt och säljutbildning varje dag! I mitt team hjälper vi varandra till att lyckas och nå framgång, vi peppar, hejar och stöttar varandra och tillsammans slår vi rekord och gör kul saker tillsammans.
Rollen
Som utesäljare hos oss kommer du att:
- Hitta och bearbeta nya kunder
- Hjälpa kunder att skaffa nya larm eller byta ut sina gamla larm
- Vara en viktig del i vårt team
- Delat i dagliga teammöten där vi planerar dagen och har säljutbildningar
Vad Vi Söker
Vi söker dig som.
- Vill lära dig och utvecklas inom försäljning
- Social och trivs med kundkontakter varje dag
- Nyfiken och villig att lära dig mer om försäljning
- Glad och positiv inställning
Vem Du Är
- Du kan vara i början på din karriär och vill jobba med försäljning
- Det spelar ingen roll om du jobbat med försäljning innan - vi lär dig all!
- Du vill göra skillnad för kunder och deras hemsäkerhet
Våra arbetstider är måndag till torsdag 14.00 - 21.00 och söndag 10-18
Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team!
Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag.
www.SvenskaAlarm.se/jobb