Om tjänsten
I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att hantera:
- bokföring
- fakturering
- utlägg/betalningar
Tjänsten som ekonomiassistent är ett konsultuppdrag med start snarast möjligt och det kommer att pågå i ca 3-6 månader. Därefter finns goda möjligheter till förlängning eller fast anställning.
Om dig
Viktigt för tjänsten är/har:
- mycket goda kunskaper i Excel
- 1-3 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent eller motsvarande.
- goda kunskaper i svenska och engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om företaget
Företaget är en internationell biltilverkare och kontoret ligger i Solna.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Erik Örvell via epost [email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]
Välkommen med din ansökan!