Jobba som ambassadör för Charlotte Tilbury på Sephora i Göteborg!
Skicka ansökan
Nu söker vi dig som vill arbeta extra som säljare och ambassadör för Charlotte Tilbury på Sephora Arkaden i Göteborg. Vi söker dig som är utbildad makeup artist alternativt om du tidigare har arbetat med försäljning av skönhet/kosmetik. Du kommer arbeta med att marknadsföra Charlotte Tilburys produkter och som del i arbetet lägga makeup på kunderna och inspirera till köp. Du kommer vara Charlotte Tilburys ansikte utåt samt arbeta med försäljning/merförsäljning av produkterna utifrån en daglig säljbudget.   Du är utåtriktad och arbetar aktivt med att ta kontakt med kunder och skapar personliga kundmöten. Du visar tillgänglighet och öppenhet samt är lyhörd för olika kunders specifika behov.    Du blir anställd som konsult av oss på Retail Staffing och arbetar på uppdrag för Charlotte Tilbury. Uppdraget startar omgående och kommer pågå minst tre månader, med chans till förlängning. Du får ett fast arbetsschema och arbetspassen kommer vara förlagda på vardagar och helger. Arbetstiderna följer i regel Sephorabutikernas egna öppettider. Erfarenhet/kvalifikationer: • Det är ett KRAV att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, fast deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning fungerar tyvärr inte), alternativt är egen företagare med en aktiv f-skatt • Du har avslutat gymnasiet samt är minst 18 år • Det är ett krav att du är utbildad makeup artist eller att du har arbetat med försäljning av hudvårdsprodukter tidigare  • Det är ett krav att du har minst ett års erfarenhet som butikssäljare inom detaljhandel där du har arbetat aktivt med personlig försäljning  • Du pratar flytande svenska och engelska Personliga egenskaper: • Du är en framåt person som brinner för kundmötet och motiveras av försäljning • Du tycker om att arbeta nära kunder då du kommer lägga makeup på dem och testa olika produkter • Du är målinriktad och trivs med att arbeta efter uppsatta säljmål • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med dina kollegor • Du tar egna initiativ- och ansvarstagande • Du är flexibel och trivs med att arbeta i högt tempo Vi erbjuder: • Du får branscherfarenhet, brett kontaktnät och möjligheter att utvecklas i din roll som butikssäljare/makeup artist • Inför eventuellt uppdrag får du en utbildning i Charlotte Tilburys produkter • Ett nära och personligt samarbete med oss på Retail Staffing Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.   Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande.   PGA GDPR KAN VI ENDAST TA EMOT ANSÖKNINGAR VIA DENNA ANNONS ELLER VÅR HEMSIDA RETAILSTAFFING.SE.  Ansökningar skickade via mail registreras inte.   Retail Staffing - "We love retail"   Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool. Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"

Mer info

Omfattning Deltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 2
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons