Om bolaget och tjänsten
Klara Consulting är en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster med en stark, unik position på marknaden. Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med ca 400 medarbetare och vi växer för varje dag som går. Nu har du chansen att bli en del av vår spännande tillväxtresa och få axla en nyckelroll som Löneadministratör – en möjlighet du inte vill missa!
Hos oss präglas stämningen av engagemang, samarbete och framåtanda. Vår kultur bygger på tillit, kunskap och glädje i form av att vi stöttar och hjälper varandra och ser till att ha kul på vägen. Hos oss firar vi framgångar, sätter stort värde på friskvårdsaktiviteter och avslutar veckan med smarrigt fredagsfika.
I din roll som Löneadministratörblir du en del av vårt affärsområde Affärsservice som jobbar med Klara Consultings interna funktioner. Här får du chansen att utvecklas inom helalöneområdet och växa i din karriär!
Du erbjuds:
Arbetsuppgifter
I rollen somLöneadministratör kommer du få jobba med hela löneprocessen förKlara Consulting ochtillhörande 13 dotterbolag. Här blir du en del av ett dynamiskt och expansivt företag där du får vara med och forma framtiden – bland annat genom att implementera nya bolag i vårt lönesystem. Vi värdesätter din kompetens och anpassar arbetsuppgifterna efter dina erfarenheter, vilket ger dig en unik chans att växa, utvecklas och ta dig an nya utmaningar. Du blir en viktig del av vårt engagerade team på sju personer och får samtidigt samarbeta nära många andra kompetenta kollegor.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:
Vill du vara med på en spännande resa i ett företag med stora ambitioner? Då är det här rätt plats för dig!
Vem är du?
För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en nyfiken och proaktiv person som alltid strävar efter att ta nästa steg – både i dina arbetsuppgifter och i din egen utveckling. Du har en utåtriktad personlighet, är orädd och tålmodig,och kan kommunicera på ett engagerande och tydligt sätt. Din förmåga att bygga relationer kombineras med ett högt ansvarstagande, vilket gör dig till en pålitlig och engagerad medarbetare
Vi söker dig som:
Det är extra meriterande om du:
Är du i början av din karriär och vill utvecklas inom hela löneprocessen? Ansök till rollen som Löneadministratör och bli en del av en en växande organisation som sätter dig som medarbetare i fokus!
Praktisk information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Placering: Stockholm, hybrid
Anställningsform: Heltid, tillsvidare med provanställning
Lön: Fast enligt överenskommelse
Den här processen hanteras av Klara Consulting. För frågor om processen vänligen kontakta Lina Granåstedt på [email protected]
Om Klara Consulting
Klara Consulting är den nybildade koncernen med djupa rötter. År 2021 beslutade sig KlaraPapper – grundat 1997 – och MPC Consulting – grundat 2007 – att gå samman för att skapa en av Sveriges största aktörer inom outsourcad ekonomi.
Vi är en flerfaldigt prisbelönt koncern med omkring 400 medarbetare och har kontor runt om i hela landet. Tillsammans skapar vi unika erbjudanden för kunder och medarbetare inom digitalisering och ekonomisk styrning. Välkommen till en modern helhetsleverantör inom ekonomitjänster.
För mer information, besök gärna https://klaraconsulting.se/