Arbetsbeskrivning
Inledning
Är du en problemlösare med passion för fastighetsautomation?
Vill du vara med och optimera byggnaders energieffektivitet och skapa smarta lösningar för framtiden?
Då kanske det är just dig vi söker!
Information om tjänsten
Multistyr är en aktör inom fastighetsautomation som sedan starten 2019 ständigt har utvecklats på marknaden.
Vi är specialiserade på traditionell styr och regler inom fastighetsbranschen och vår expertis sträcker sig över både entreprenad och service.
Med fokus på att erbjuda högkvalitativa lösningar och service till våra kunder har vi skapat en stark närvaro på marknaden i Stockholmsområdet.
Vi fortsätter nu att expandera och är därför i behov av en driftsättare som kan vara med och bidra till vår tillväxtresa!
Vi erbjuder dig
Hos oss erbjuds du inte bara en stimulerande arbetsmiljö och spännande projekt, utan även väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas i din yrkeskarriär.
Du kommer att jobba med stor frihet under ansvar där du själv planerar dina timmar utifrån vad som passar dig och dina projekt bäst.
Du kommer även erbjudas friskvårdsbidrag samt möjlighet till bil i tjänsten.
Arbetsuppgifter
Som driftsättare utgår du från hemmet och åker direkt ut till kund.
Du kommer att vara en nyckelperson i vårt team och spela en viktig roll i att säkerställa att våra kunders fastighetssystem fungerar optimalt.
Dina arbetsuppgifter kommer i korta drag bestå av att driftsätta, konfigurera och optimera styrsystem.
I rollen ingår även felsökningar samt att åtgärda tekniska problem som uppstår.
Arbetet innebär nära samarbete med både tekniker och kunder för att säkerställa att våra lösningar möter kundens behov och förväntningar.
Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Driftsättning och optimering av fastighetsautomationssystem.
- Programmering och konfigurering av styrsystem.
- Felsökning och problemlösning på plats.
- Teknisk support och rådgivning till kunder och partners.
- Dokumentation av genomförda installationer och konfigurationer.
Vi söker dig som
Vi söker dig som har utbildning eller tidigare arbetslivserfarenhet inom antingen IT, Styr reglerteknik, VVS eller el.
Om du har tidigare erfarenhet inom Larmia, Saia, Beckhoff eller Bastec är det starkt meriterande.
För att trivas bäst i rollen tror vi att du är en lagspelare med god förmåga att även arbeta självständigt och ta eget ansvar.
Du bör även gilla service och kundkontakt!
Krav för tjänsten är god svenska i tal och skrift samt körkort B.
Övrigt
-
Stad:
Stockholm
-
Omfattning:
Heltid
- Tillträde enligt överenskommelse
-
Kontaktperson för rekryteringen:
Amanda Nordström, [email protected]
Då vi bland annat jobbar med säkerhetsklassade kunder kommer vi inför en eventuell anställning att behöva ett utdrag ur belastningsregistret.
I den här rekryteringsprocessen använder vi oss av löpande urval, tveka inte på att söka redan idag!