Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-28

Dina Arbetsuppgifter och profil

Är du en strukturerad och serviceinriktad administratörmedförmågan att hantera flera uppgifter parallellt?

Vi söker nu dig som kan starta omgående hos ett av våra kundföretag i Nässjö. Uppdraget pågår tom v. 33.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Ansvar för allt administrativt kring ankommande gods
  • Planering och bokning av ankommande bilar
  • Uppdatera tillhörande filer och listor
  • Informationsspridning till transportörer och interna avdelningar
  • Planering och hantering av gods på våra externlager

Kravprofil och personliga egenskaper:

  • God kunskap i Officepaketet och hög datavana
  • Behärska svenska och engelska språket obehindrat, både i tal och skrift
  • Hög servicenivå och förmågan att hantera flera uppgifter parallellt
Vi erbjuder dig

Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.

    Låter detta som din nästa utmaning?

    På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

    Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.

    Mer info

    Omfattning Heltid
    Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons