OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-20

Om tjänsten Som Handläggare kommer du att arbeta med att bokföra och registrera rekvisitioner för utbetalning via ekonomisystemet UNIT4 ERP. I tjänsten ingår att i övrigt vara behjälplig med gruppens arbetsuppgifter gällande utbetalningar, bidragsansökningar och -återrapporteringar samt registrering av ärenden i ärendehanteringssystemet Platina. I din roll som Handläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Bokföra och registera rekvisitioner - Hantera utbetalningar, bidragsansökningar och årsrapporteringar - Registrering av ärenden i ärendehanteringssystem Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som Handläggare är ett konsultuppdrag på heltid med start 19 augusti och beräknas pågå t om 1 mars 2025. Arbetet genomförs på plats på Kammarkollegiets huvudkontor på Slottsbacken 6 i Stockholm, med vissa möjligheter till arbete på distans. Krav för tjänsten: - Gymnasieexamen - Två (2) års arbetslivserfarenhet med ekonomiadministrativa uppgifter. - Goda kunskaper i Adobe Reader och Microsoft Excel. - Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift. - Kunna redovisa minst ett (1) referensuppdrag som har genomförts inom motsvarande område. För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Meriterande för tjänsten: - Erfarenhet av ekonomisystemet Unit4 ERP / Agresso. - Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Platina. - Erfarenhet av leverantörsreskontra. Om dig Vi söker en noggrann och strukturerad handläggare som kan säkerställa korrekt hantering av finansiell information. Du bör ha goda kommunikationsfärdigheter i svenska, både i tal och skrift, och kunna arbeta självständigt samt förmågan att samarbeta med dina kollegor Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.  Sista ansökningsdag 26/6.  Kammarkollegiet Adecco är stolt leverantör till Kammarkollegiet inom ramavtalen för bemanning av kontorspersonal samt rekrytering av kontorspersonal och chefer i hela Sverige. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 alt. [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons