OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Du kommer att vara en central del av vårt IT-team och ansvara för att säkerställa att vår kunds IT-system fungerar smidigt och effektivt.
DIn vardag:
Som IT-supporttekniker kommer du att ha en nyckelroll i att erbjuda teknisk service och problemlösning för dina kollegor. Du kommer att ge support via e-post och telefon, hantera en rad olika arbetsuppgifter och ha stora möjligheter att vidareutveckla dina tekniska kunskaper.
Vem är du?
Vi söker dig som är lösningsorienterad, självgående och har en stark servicekänsla. Du ska ha en god förmåga att kommunicera och samarbeta med kollegor på olika nivåer inom organisationen. Problemlösning och en vilja att ständigt lära och utvecklas är centrala egenskaper för denna roll. Vi ser också att du har:
Vi värdesätter din drivkraft att lära och utvecklas mer än din erfarenhet av specifika system och verktyg.
Om Wise IT
För detta uppdrag söker vi efter konsulter som vill ta anställning hos oss på Wise IT
Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vi tror på människan i en framtida teknikutveckling och brinner för att bygga relationer, inkludera fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Vi vill vara en självklar go-to career partner oavsett om kandidaten söker jobb i dagsläget eller inte. Vill du vara med på vår resa? Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida.
Ansök nu
Om du har frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Théodor Jagler på [email protected]. Vi hanterar inte ansökningar via e-post för att säkerställa din personliga integritet. Läs mer om vår hantering av personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.