Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-13

Beskrivning: Vill du vara en del av ett dynamiskt team som drivs av innovation och ansvarstagande? Vi på Svensk Bygglogistik söker nu en engagerad Intransportansvarig för att stärka vår region! Som Intransportansvarig hos oss får du en central roll i att säkerställa smidiga och effektiva intransportprocesser. Du kommer att leda och utveckla vårt team, arbeta nära våra kunder och säkerställa att varje projekt genomförs med högsta kvalitet och säkerhet. Vi erbjuder en spännande och utmanande arbetsmiljö där dina insatser verkligen gör skillnad. Arbetsuppgifter: Intransportansvarig öst huvudsakliga arbetsuppgifter; Du kommer att ha ett brett ansvar där du bland annat planerar och resursoptimerar för intransportpass, deltar aktivt för att säkerställa kvalitet, och utbildar nyanställda inom logistikpatrullen, hålla startmöten tillsammans med försäljningsansvarig och kund. Med din analytiska förmåga och ditt affärssinne följer du upp fakturering och lönsamhet, samtidigt som du arbetar proaktivt med lönsamhetsförbättrande åtgärder. I samarbete med vår HR-avdelning identifierar du rekryteringsbehov och säkerställer att vi har rätt kompetens på plats. Du är också en viktig del av vår arbetsmiljö och säkerhetskultur, och arbetar kontinuerligt med förbättringar för att skapa en trygg och trivsam arbetsplats. Kvalifikationer Vi söker dig som: - Har en stark ledarskapsförmåga och kan motivera och coacha ditt team. - Är serviceinriktad och kundorienterad med ett affärsmässigt tänkande. - Är strukturerad och har erfarenhet från byggbranschen, gärna med en relevant utbildning inom samhällsbyggnad. - Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Hos oss får du möjligheten att växa och utvecklas i din roll, med stort ansvar och frihet att forma ditt arbete. Vi värdesätter våra medarbetare och arbetar aktivt för att skapa en inkluderande och inspirerande arbetsmiljö där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter. Utöver ovan beskrivning bör du kunna identifiera dig med och vilja arbeta för ett företag och koncern som agerar och arbetar utifrån värderingarna: Drivkraft, enkelhet, ansvarstagande och långsiktighet. Övrig information: Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering är i Stockholm. Vi tillämpar löpande urval, vilket innebär att intervjuer och tillsättning av tjänsten kan komma att ske före sista ansökningsdagen. Svensk Bygglogistik eftersträvar en jämn könsfördelning och ser mångfald som en organisatorisk styrka. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrund och erfarenheter. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi har valt att hantera denna rekrytering i egen regi och undanber oss vänligen men bestämt kontakt från rekryteringsföretag och försäljare av annonseringslösningar. Vid nyanställning genomför vi referenstagning, alkohol- och drogtest samt bakgrundskontroll. Detta är vårt sätt att ta ansvar för att en hög kvalitét hålls i såväl rekryteringsprocessen som i vårt arbetsmiljöarbete. Om oss Bygglogistik är ett dotterbolag inom Derome Bygg & Industri AB. Bygglogistik är en partner som hjälper beställare av byggprojekt att tänka efter före kring hela logistikprocessen. Vi kan också se till att planerna blir verklighet och att rätt material står på rätt plats när byggnadsarbetarna kommer till jobbet. Det sparar både tid och pengar, samtidigt som beställaren inte behöver fundera över hur man smartast hanterar alla tusentals transporter som kommer till ett byggområde och hur omgivningen påverkas av dem. För mer info om vår verksamhet:

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons