Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-12

Har du entreprenörsanda och älskar att hitta innovativa lösningar för kunders behov? Vi letar efter en självgående säljare som kan driva fram nya affärsmöjligheter och bidra till vår tillväxt. Om du är redo att ta din karriär till nästa nivå och vara en del i vårt dynamiska team, vill vi höra från dig!

Din framtid hos oss

I 25 år har vi arbetat med produkt- och systemlösningar som verkligen gör skillnad för omvärlden. Innovationsarbetet pågår såklart fortfarande och nu har vi fler tekniska möjligheter än någonsin! Med hjälp av vår innovationsmodell driver vi multidisciplinära projekt med kompetenser från industridesign till mekanik till mjukvaruutveckling för moderna molnplattformar. Vill du vara med oss och göra skillnad?

Som Regional manager har du det övergripande ansvaret för affärsenheten AIS (Avalon Information Systems) för Syd (Malmö/Helsingborg, Karlshamn/Karlskrona). Du kommer bli en viktig pusselbit i vår utveckling och alla de roliga saker som händer på kontoren. Vi vill fortsätta vår resa som en ödmjuk och erfaren teknikpartner åt våra kunder, samtidigt som vi erbjuder en rolig karriärutveckling för alla kollegor på Avalon. För att möjliggöra detta kommer du bland annat ägna dig åt:

  • Budget- och säljansvar

  • Rekrytering av nya kollegor

  • Affärsutveckling, både av konsultaffärer och i projektform

  • Beläggnings- och resultatansvar

  • Aktiviteter, utveckling, after work och andra härligheter med teamet

  • Driva företagets övergripande strategier i regionen och samarbeta med dina affärsutvecklande kollegor som har samma roll men i andra städer

Rollen är bred och vi vill att du äger den!

Du kommer att utgå ifrån kontoret i Malmö och spendera dina dagar tillsammans med andra Regional Managers, Teamleaders, HR, TA, marknad, konsulter och koncern kollegor… Vilket gäng va?! Tillsammans är vi ett härligt taggat gäng som ser fram emot att välkomna ännu en kollega att ha med på livets resa av utmaningar och att fira uppnådda mål med!

Matchar vi varandra?

Vi letar efter mer än erfarenheterna i ditt CV - vi vill träffa vår nästa kollega. På samma sätt tror vi att du söker mer än nya arbetsuppgifter. Du vill till en plats där du kan vara dig själv och få en intressant karriärutveckling. För att ta första steget i samarbetet söker vi dig som

  • Identifierar dig med våra ledarskapsvärderingar: entreprenörskap, ödmjukhet, transparens, personligt

  • Vi ser att du har tidigare erfarenhet av försäljning b2b inom Software and cloud

  • Har ett stort etablerat nätverk inom mjukvara

  • Har en it- teknisk bakgrund i form av antingen utbildning, arbetslivserfarenhet eller starka intressen/hobbys

  • Har goda kunskaper i både svenska och engelska

  • Har B-körkort

Vår kultur

Vår företagskultur är bland det viktigaste vi har. Vi är alla med och aktivt bidrar till våra gemensamma framgångar och vi motiveras av att samarbeta och driva vår affär framåt. Vår ambition är inte att bli störst, däremot kommer vi alltid sträva mot att vara bäst på det vi gör. Vi är glada över att arbeta på Avalon Innovation och kan stolt säga – jag är en avalon!

Vad händer nu?

Vad kul att du har läst såhär långt! Har du frågor om oss eller tjänsten? Tveka inte att höra av dig. På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mail. Rekryteringen pågår löpande så vänta inte med att skicka in dina kontaktuppgifter och bilagor.

Vi som MED GLÄDJE ser fram emot din ansökan heter:

Pernilla Ingemansson, Talent Acquisition Specialist Syd [email protected] Patrik Enarsson, Business Director Syd [email protected]

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare av annonser eller andra rekryteringstjänster.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons