Om tjänsten

Besök hemsida poolia.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-11

Drivs du av försäljning, affärer och nöjda kunder? Söker du en möjlighet att få arbeta självständigt i ett framgångsrikt bolag med stark entreprenörsanda och fokus på tillväxt? Då kan rollen som Business Unit Manager på vårt kontor i Göteborg vara rollen för dig! Välkommen till vår värld av möjligheter. Vi är en del av en börsnoterad koncern med resurser som stödjer din framgång. Vår kultur präglas av Passion and Execution, där vår inre glöd och handlingskraft driver oss framåt. Vi utmanar hela tiden oss själva, delar kunskap och värnar om varandra och våra kunder. Hos oss kan du förvänta dig förmåner som ett fördelaktigt provisionssystem, kontinuerlig kompetensutveckling, tydliga karriärvägar, tjänstepension och omfattande försäkringslösningar. Vi tror på att bygga varma relationer, främja en positiv teamkänsla och att stötta varandra genom både framgångar och motgångar. Hos oss får du möjligheten att växa – en plats där passion och resultat går hand i hand. A world where people matter – powerd by tech. Om tjänsten Uniflex hjälper företag med kompetensförsörjning och är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag. Vi befinner oss i en spännande tillväxtresa och letar efter dig med ett affärsdriv som vill vara med och ta affärsområdet mot nya höjder. I den här rollen får du en unik möjlighet att utnyttja din entreprenörsanda i en framtidsorienterad organisation med högt i tak och korta beslutsvägar. Du kommer att ansvara över affärsområdets resultat och kunder, samtidigt som du leder och utvecklar ett starkt team. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Uniflex har kontor på ett 40-tal orter i Sverige och du kommer att utgå från Göteborg, i Jacy´z lokaler. Ditt uppdrag som Business Unit Manager är att ha hand om befintliga kunder och samtidigt etablera samarbeten med nya. Du ansvarar över att utveckla affären inom rekrytering och bemanning med fokus på kund och kandidatupplevelsen Rollen är operativ med fokus på försäljning och entreprenörskap. Du driver in nya affärer, skapar tillväxt och kvalitet i leverans och ansvarar även för den strategiska utvecklingen av verksamheten. Rollen innefattar personal-, budget- och resultatansvar och du rapporterar direkt till marknadsområdeschefen på Uniflex Sverige AB. Dina ansvarsområden: • Strategiskt ansvar för affärsområdet utveckling av rekrytering- och bemanningsverksamheten. • Utveckla och implementera effektiva försäljningsstrategier för att öka marknadsandelar och stärka Uniflex som en ledande aktör inom bemanning och rekrytering. • Skapa och upprätthålla starka relationer med befintliga och potentiella kunder. • Leda och inspirera ditt team, genom aktiv närvaro och hög tillit. Internt rekryteringsansvar. • Följa upp och analysera affärsområdets resultat och sätta upp mål för tillväxt och lönsamhet. Vem är du? Du har… • Erfarenhet av försäljning b2b, gärna inom bemannings- och/eller rekryteringsbranschen. • Affärsdriven. • Resultat- och målorienterad. • Kommunikativ. • Erfaren ledare med förmåga att inspirera och skapa rätt förutsättningar för att ditt team skall lyckas och utvecklas framåt. • Utpräglad kundfokus och förmåga att skapa och underhålla relationer på olika nivåer. • Tidigare arbete i ett entreprenörsdrivet bolag ser vi som meriterande. • Relationsbyggande. Om verksamheten Uniflex är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40-tal orter. Uniflex är en del av den börsnoterade koncernen PION Group som bedrivs under bolagen; Uniflex, Poolia, QRIOS, Student Node, Roi Rekrytering och Workspace Recruit. Vår kultur bygger på en grund av engagemang för våra kunders behov, utförande utan undantag och en genuin omsorg om varandra. Vi är en organisation som sätter människan i fokus och våra värderingar Passion & Execution genomsyrar allt vi gör. Passion (PUT YOUR HEART IN IT) & Execution (AND MAKE IT HAPPEN) Uniflex värdesätter ett hållbart arbetsliv med bra arbetsvillkor. Vi är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade och har kollektivavtal. Vår viktigaste tillgång är våra medarbetare och självklart erbjuder vi; • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag • Försäkringar (sjukdom, arbetsskada, omställning, föräldralön) • Ett fördelaktigt provisionssystem • Kompetensutveckling och utbildningsdagar • Karriärvägar inom koncernen • Anställningsform: Heltid (37,5 tim/veckan) Låter det här som en intressant möjlighet för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Ansvarig Rekryteringskonsult är Josefine Planander. Har du frågor eller funderingar gällande tjänsten kontakta Josefine på: [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast och rörlig lön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons