Omfattning Heltid
Publicerad 2024-06-10

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid, 40/h i veckan.Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00.Ort: Stockholm, Gärdet.Startdatum: Önskat start, omgående.Anställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning.

Vi som arbetar på Inte Bara Post Bemanninglever och andas vår passion som är entreprenörskap, problemlösning och att leverera hög service. Vi går de extra milen för att vi vill, inte för att vi måste! Vi är ett bolag där dina idéer får ta plats. Vi lever efter devisen att med ett hårt pannben kommer du igenom vilka murar som helst.

VAD GÖR DU SOM ACCOUNT MANAGER?

Som Account Manager på Inte Bara Post Bemanning är du ansvarig för att utveckla och upprätthålla starka relationer med kunder samt identifiera och säkerställa att deras bemannings- och rekryteringsbehov uppfylls. Din roll innebär både försäljning och kundvård, med målet att leverera högkvalitativa kandidater och tjänster som stöder kundens affärsverksamhet. Du kommer att ingå i ett team av tre och samarbeta tätt medrekryteringsteamet för att säkerställa att kandidater matchar kundens krav och förväntningar.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Bygga och underhålla långsiktiga relationer med nya och befintliga kunder.
  • Förstå kundens affärsverksamhet och personalbehov för att kunna erbjuda skräddarsydda bemanningslösningar.
  • Genomföra regelbundna kundmöten och uppföljningar för att säkerställa kundnöjdhet och identifiera nya affärsmöjligheter.
  • Identifiera och prospektera nya kunder genom nätverkande och kalla samtal.
  • Utveckla och presentera försäljningsförslag och avtal till potentiella kunder.
  • Uppnå och överträffa försäljningsmål och KPI:er

VI SÖKER DIG SOM:

    • Besitter minst 2 års erfarenhetinom försäljning, helst inom bemanning och rekrytering.
    • Stark förmåga att bygga och underhålla relationer med kunder på olika nivåer.
    • Utmärkta kommunikations- och förhandlingsfärdigheter.
    • Förmåga att arbeta självständigt och hantera flera uppgifter samtidigt.
    • God kännedom om CRM-system och MS Office-paketet.
    • Resultatorienterad med en stark drivkraft att uppnå och överträffa mål.
    • Behärskar Engelska i tal och skrift
    • Meriterande om du har kandidatexamen inomförsäljning, marknadsföring, företagsekonomi eller ett relaterat område.

Passar ovan beskrivning in på dig? Är du redo att komma in och göra skillnad? Sök då till oss idag!

ÖVRIG INFORMATION

  • Bli en del av oss och sök nu genom att klicka på Ansök nedan.
  • Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons