OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Om företaget:Företaget från Göteborg är en ledande aktör inom inredningsvärlden som erbjuder företag och offentlig verksamhet helhetslösningar inom anpassning, montage, lagerhantering och logistik av inredningrunt om i landet.
Om arbetsuppgiften:För en medarbetare ser dagarna olika ut beroende på vilket projekt som är igång, men i stora drag handlar det om att du hämtar/flyttar inredning, packar upp, monterar ihop/isär inredning, montera upp/ner inredning och avslutningsvis städar upp efter dig och teamet. Du har tillgång till tydliga arbetsbeskrivningar, rätt verktyg och utrustning samt hjälpsamma kollegor.
Variationen på arbetsuppgifter är överlag stor, men emellanåt kan arbetsuppgifterna upplevas monotona. Projekten kan nämligen variera från att i veckor flytta inredning från ett kontor till ett annat, till att inreda ett kontorslandskap med 250 skrivbord som ska monteras eller till ett att inreda alla klassrum i en skola, frångolv till tak.
De flesta inredningsprojekt går hand i hand med byggprojekt, och det är inte ovanligt medförseningar i bygget. Då är det oerhört uppskattat med medarbetare som har möjlighet att strukturera upp sitt arbete väl för att hinna med målen, och kunna jobba över vid behov. Resor till andra orter för arbete förekommer - då ligger man oftast ute på traktamente.
“Frihet under ansvar” gäller överlagoch du är alltid nära hjälpsamma arbetsledare och kollegor. Om du är redo att bli en del av ett lösningsorienterat gäng som strävar efter att skapa fantastiska miljöer, så är detta för dig!
Om anställningen: Arbetstiden varierar mellan 07: 00-18:00. Vi kommer att rekrytera och tillsätta tjänsterna löpande under maj-juni. Lön enligt gällande kollektivavtal.
Aktuella kandidater erbjudsen visstidsanställning (heltid) i sex månader via oss på bemanningsföretaget Today Consulting, för att hyras ut till vår partner i inredningsvärlden. Start enligt överenskommelse. För rätt personer finns goda möjligheter till övertag och kunna blidirekt anställd av företaget.
Vi har ungefär 20 lediga tjänster att tillsätta denna omgång, och ännu fler framöver.
Vi söker även ett mindre antal timanställda som vill arbeta upp till 50% vid behov. För en timanställning krävs dock att du har en annan huvudsaklig sysselsättning (som ett annat deltidsjobb, studier eller att mandriver eget. Sysselsättningen ska uppgå till minst 50%, vilket motsvarar minst20 timmar/vecka.
För att vara aktuell i den här rekryteringen vill vi att du:
Utöver detta söker vi dig som har en förmåga att se hela dagens upplägg samt att styra och prioritera ditt arbete. Arbetet innebär emellanåt kundkontakt - något du behöver trivas bra med. Flytande svenska eller engelska är ett måste för den tydliga kommunikationens skull. Körkort önskvärd då bilkörning ofta ingår. Det är ytterligare meriterande med C-körkort, för transport av inredning. Med allt detta sagt, kommer vi ändå att lägga storvikt vid personlig lämplighet.
För att ansöka till tjänsten:Vi ser fram emot att få möta dig och hjälpa dig att utvecklas i din karriär genom oss på Today Consulting. Ansök redan idag då vi rekryterar löpande. Ett sprillans nyskrivet/uppdaterat CV är inget krav, däremot uppskattar vi att du vid ansökan på vår hemsida svarar på våra frågor som har med rollen att göra - så att vi får den information vi faktiskt behöver. Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta [email protected]
För aktuella kandidater kommer vi längre fram i rekryteringsprocessen att göra en referenstagning, samt avstämning mot belastningsregistret.
Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat.
Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.