Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-22

Om oss:

Voicedesk är ett innovativt svenskt företag med basen i soliga Spanien. Med cirka 50 engagerade medarbetare och ständig tillväxt, välkomnar vi kontinuerligt ambitiösa individer som vill vara en del av vårt team och representera svenska företag. Hos oss är vår personal vår främsta tillgång, och de är dedikerade till att möta våra kunders behov.

Vår expertis:

Vi är specialister inom kundservice och har kompetens inom:

  • Outsourcing
  • Ärendehanteringssystem
  • Rekrytering och Bemanning

Vi söker 1-3 servicerådgivare med fordonskunskaper till ProMeisters i Fuengirola, södra Spanien med start efter sommarledigheterna.

Om ProMeister:

ProMeister är experter inom fordonsteknik med den senaste tekniska kunskapen. De erbjuder det bredaste sortimentet i Norden, med över 10 000 reservdelar, förbrukningsvaror, utrustning och verktyg för bilverkstäder. De driver verkstäder som Mekonomen, Meca samt andra verkstäder över hela landet i Sverige. Eftersom vi vill ge den bäst möjliga servicen så söker vi dig som har erfarenhet från verkstad!

Dina arbetsuppgifter:

  • Kundmottagning: Du är den första kontaktpunkten för kunder som vill boka verkstadstider och besök. Du kommer att ta emot kundsamtal, lyssna, vägleda och boka in verkstadsbesök på ett professionellt och serviceinriktat sätt.
  • Offerter och prisuppgifter: Du ansvarar för att ge kunder offerter och information om reservdelskostnader. Du erbjuder lediga verkstadstider för verkstäder och räknar ut priser.
  • Dokumentation och uppföljning: Du dokumenterar och följer upp ärenden för att säkerställa hög kvalitet i kundtjänsten.
  • Resultatorienterad: Rollen är starkt inriktad på resultat och prestation. Dina insatser mäts och belönas i en målinriktad arbetsmiljö.

Din profil:

Vi ser gärna att du har en fordonsteknisk utbildning eller goda kunskaper gällande bilar och mekanik. Det är meriterande om du har erfarenhet av eller kan hantera system som MekoPro/MekoCat och Autodata.

För att trivas och lyckas i rollen bör du:

  • Ha tidigare erfarenhet av arbete i bilverkstad.
  • Ha tidigare erfarenhet av kundservice och god kommunikationsförmåga.
  • Behärska både svenska och engelska i tal och skrift.
  • Ha datavana och kan hantera flera system samtidigt.
  • Var noggrann, effektiv och medveten om kvalitet.
  • Ha en tävlingsinriktad instinkt och en stark vilja att uppnå mål.
  • Vara villig att arbeta på vårt kontor i Fuengirola, Spanien.

Vi erbjuder:

Vi är stolta över att kunna erbjuda dig följande förmåner och möjligheter när du blir en del av vårt team:

  • En heltidstjänst med fast månadslön och möjlighet till bonusar.
  • Arbetstiderna är under vanliga kontorsarbetstider, från måndag till fredag.
  • Betald semester med 24 dagar om året.
  • Spännande karriärmöjligheter och möjlighet till personlig utveckling.
  • Omlokaliseringspaket som inkluderar flygbiljett och en månads betalt boende.
  • Hjälp med att upprätta bankkonto och NIE-nummer (spanskt personnummer).
  • Sommar- och vinterfester, teambuilding och andra aktiviteter.
  • Spännande tävlingar och priser varje månad.
  • Friskvårdsbidrag och gymkort.
  • Jobba på vårt kontor beläget centralt med några 100 meter från stranden.

Vi kommer att kontakta kandidater löpande. Var med oss på resan till framgång – sök redan idag och bli en del av vårt team!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons