Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-13

Vi är på jakt efter en engagerad konferensvärd som är redo att bli företagets ansikte utåt. Tillsammans med vårt dedikerade team, där vi kontinuerligt strävar efter det allra bästa, erbjuder vi en möjlighet för dig som brinner för att ge det lilla extra och vill vara en del av ett dynamiskt och välkomnande arbetsklimat. Din roll I rollen som konferensvärd kommer du att ingå i ett team med två ytterligare kollegor. Du arbetar i kontorets interna och externa utrymmen och ser till att det ser städat och rent ut under dagen. Du ansvarar för att beställa, förbereda och fylla på kaffe/dryck, frukt, kontorsmaterial och dylikt regelbundet. Du förbereder och dukar upp samtliga konferensrum inför interna och externa möten. Vidare är du ett stöd vid event med klienter/studenter/interna/externa och ansvarar för den tekniska utrustningen i konferensavdelningen samt interna delen. Du kommer även att vara behjälplig med att boka resor, taxi och hotell för klientrelaterade uppdrag liksom för konferenser och andra events. Vid behov kommer du att bemanna receptionen. Tjänsten som konferensvärd är en heltidsanställning under kontorstid. Det kan tillkomma arbete utanför kontorstid vid evenemang. Vem är du? Vi letar efter dig med tidigare erfarenhet inom service, från hotell- eller restaurangbranschen som vill utvecklas vidare inom kontorsservice. Du trivs med att vara i en rörlig roll och har en passion för att leverera exceptionell service och har ett öga för detaljer. Du är en lagspelare som har lätt för att kommunicera väl och kan hålla en väldigt hög professionell nivå och har en känsla för sekretess. Vidare har du en förmåga att se vad som behövs på många ställen samtidigt och att du jobbar proaktivt är avgörande när du möter spännande utmaningar varje dag. Vi tror att du som söker har följande erfarenhet: • Minst två års arbetslivserfarenhet från en serviceroll på heltid inom hotell- och restaurangbranschen. • Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. • Det är mycket meriterande om du har erfarenhet från à la carte servering. Om Advokatfirman Lindahl Advokatfirman Lindahl är en av Sveriges ledande affärsjuridiska advokatbyråer, med ett fullserviceerbjudande och kontor i sex av Sveriges största städer. Våra klienter ligger i framkant inom sina respektive områden och kräver detsamma av oss i egenskap av deras rådgivare. En bekräftelse på att vi levererar utifrån dessa förväntningar är de synnerligen goda omdömen vi får i oberoende undersökningar. Stockholmskontoret är i en stark expansiv fas och här har vi en prestigelös och varm kultur; organisationen är platt och dörrarna öppna. Hos oss är prestigelöshet inte bara tomma ord på en sida, utan en levande verklighet. Vår arbetsplats präglas av kompetens och framåtanda samt en vilja att göra det yttersta för våra klienter och kollegor. Vi arbetar med en true partnership­modell som också bidrar till en god arbetsmiljö och sammanhållning på kontoret. Övrig information I denna rekrytering genomför vi en bakgrundskontroll, referenstagning och kontroll av eventuellt arbetstillstånd (om ej svenskt medborgarskap) på slutkandidat. Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta [email protected].

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons