Om tjänsten

Besök hemsida hero.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-05-03

Om Hero och vårt engagemang

Våra kunder och konsulter väljer oss för att vi håller vad vi lovar och är genuint intresserade av att göra hållbara matchningar som gynnar alla parter. Vi brinner för vårt uppdrag och är både rådgivande och konsultativa i våra kundmöten, allt för att säkerställa att rätt person hamnar på rätt plats och att bidra med ett mervärde till vår målgrupp. Våra största styrkor är långsiktigt fokus, hög kvalité på service och snabb återkoppling gentemot våra kunder, konsulter och kandidater. Vi är specialister på konsulter och rekrytering inom kompetensområden som Ekonomi, HR, Supply Chain, Marknad, och Interim. Våra rekryterare levererar med enorm känsla för kvalitet och service.

Du som brinner att genomlångsiktiga affärsrelationer bygga kundvärde kommer trivas utmärkt hos oss. Har du en ordentlig portion humor och gillar full fart uppåt och framåt, då kan det här vara något för dig!

Rollen som Customer SalesManager hos Hero

Vi har haft en fin utveckling dom senaste åren och ser en ökad efterfrågan på våra tjänster. Vi kommer därför inleda rekryteringen av två nya CSM till vårt försäljningsteam. Vi hoppas att våra kommande kollegor vill driva fortsatt utveckling och försäljning av våra tjänster mot kund. Vi är en modern säljorganisation som strävar efter att vara nytänkande, digital och flexibel.

Internt arbetar teamet tätt med ett leveransteam som levererar Rekrytering och konsultlösningar i världsklass, där du kan känna stolthet och trygghet i vår leverans. Vi är transparenta och underlovar, och överlevererar hellre än tvärt om. Det gör att du som tagit in affären kan känna dig trygg med att dina kollegor inte lämnar något åt slumpen. Tillsättningsgraden ligger på över 90% av de roller vi tar oss an. Hos oss har du en flexibel och varierande roll med helhetsansvar för din försäljning. Det innebär bl.a. att:

  • Prospektera och kontakta potentiella beställare
  • Boka möten med beslutsfattare (HR, Marknad, Ekonomi, Supply Chain, Kundsupport, VD)
  • Behovsanalys av nuvarande kompetensförsörjning och bolagsstruktur
  • Skräddarsy och föreslå konsultlösningar alternativt rekryteringar utefter behov
  • Bygga nätverk och relationer med beslutsfattare
  • CSM arbete och bibehålla starka relationer med befintliga kunder
  • Vara med och utveckla säljprocessen i bolaget tillsammans med säljteamet

Vi tror att du vill arbeta självständigt med hela processer, följa upp dina kunder tillsammans med rekryterare och säkerställa att våra kunder älskar att samarbeta med oss!

Som medarbetare på Hero stöttas du av engagerade kollegor och ledare, tydliga mål, samt stor tillit. Vi ser din kompetens, och litar på din inneboende drivkraft att vilja göra en bra insats. Du kan också känna dig trygg med att kunna kombinera arbetsliv, familj och fritid på ett sunt sätt då vi har en kultur som uppmuntrar välmående och balans i livet. Vi är ambitiösa och strävar samtidigt efter välmående medarbetare som har kul på jobbet! För oss är det självklart att välkomna medarbetares vilja att vara med och utveckla företagets arbetssätt, rutiner och processer. Vi som företag blir mer framgångsrika om vi inkluderar våra medarbetare i utvecklingen!

Kompetensprofil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet ifrån försäljning och redo för nästa steg i karriären, vi ser gärna att du har arbetat självständigt med mötesbokning och vill komma till ett bolag där du få möjligheten att fortsätta utvecklas och utmanas i en rådgivande samt affärsutvecklande miljö med stora möjligheter att själv forma din roll och utveckling inom bolaget på sikt. Vi hoppas att du vill vara med på vår tillväxtresa, utvecklas tillsammans med oss, vara högt involverad med att fortsätta utveckla våra försäljningsstrategier och verksamhet. Vi ser även att du är flytande i svenska och engelska.

Personlighet och attityd är de viktiga parametrarna hos oss och det är viktigt att du delar våra värderingar och vårt affärstänk, du vill arbeta med hjärtat, och du vill vara med på en tillväxtresa. Vi söker dig som är servicemedveten, kommunikativ, driven och som alltid sätter relationen i fokus. Vår vardag är oavsett roll väldigt affärsnära och vi samarbetar som ett team varpå det är viktigt att du förstår värdet av att vara med och bidra till teamet.

Meriterande

  • Branscherfarenhet ifrån rekrytering – bemanningsbranschen
  • Mötesbokning och fysiska B2B möten

Omfattning och tillträdeTjänsten är på heltid, tillträde sker beroende på din tillgänglighet. Vi har i dagsläget ett härligt kontor på Kungsholmen som vi delar med vårt systerbolag Closers, ett kontor med högt till tak och mycket skratt.

Lön och förmåner

  • Fast månadslön plus provision
  • Friskvård (5000 kr), mobil, laptop
  • Flexibla arbetstider
  • Pension och försäkringar enligt kollektivavtal

Ansökan

Du ansöker till tjänsten genom att klicka på knappen ”ansök”. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av Johan Iggbom på [email protected]

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons