OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten: Vi är på jakt efter en driven och målinriktad Assistent för att stödja vår kund i Västerås. Organisation inkluderar både tjänstemannaavdelningar och produktionsenheter, där kundens fabrik utgör den största delen. Dem strävar efter att erbjuda enastående resultat varje dag och att ge deras kunder den bästa möjliga upplevelsen. Som Assistent kommer du att vara en nyckelperson i flera centrala processer, särskilt inom personaladministration och internkommunikation. Dina arbetsuppgifter kommer att variera från att stödja chefer och medarbetare i produktionsorganisationen till att organisera besök och evenemang samt hantera inköpsaktiviteter. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Administration kopplad till on- & offboarding av anställda och konsulter, inklusive hantering av behörigheter i IT-system. Stödja cheferna inom produktionsorganisationen med personaladministration i SAP och andra system. Organisera besök, evenemang och resebokningar. Hantera inköpsaktiviteter, inklusive inköpsorder och fakturahantering. Fungera som kontaktperson för interna arbetsprocesser. Ansvara för internkommunikation med fokus på produktion. Förbereda rapporter för ledningsteam, föra protokoll och delta i olika ledningsforum. Driva och delta i förbättringsprojekt relaterade till kontorsmiljö och administrativa processer. Om dig: Omfattande erfarenhet från liknande roller. God kommunikations- och presentationsförmåga på svenska och engelska. Gedigna kunskaper i SAP och MS Office-programmen. Erfarenhet av PowerBI är meriterande. Förmåga att ta initiativ och leda samt att arbeta bra både i grupp och individuellt. Vi kommer att lägga stor vikt på personliglämplighet. Om du känner att du matchar beskrivningen och är redo att ta dig an denna utmaning, ser vi fram emot att ta del av din ansökan. Urval sker löpande, och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Om Adecco Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons