OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-04-12

Är du en social, prestigelös och lösningsorienterad person med ett öga för detaljer ochförmåga att prioritera och skapa struktur i en dynamisk miljö? Har du erfarenhetfrån assisterande och koordinerande roller samtlockas av möjligheten att vara med på en spännande tillväxtresa inom oberoende finansiell rådgivning? Då kan tjänsten som Office Managerhos Lyra vara nästa steg för dig.

Lyra är ett företag i stark tillväxt som sedan starten 2006 har drivits av målet att hjälpa människor att nå ekonomisk frihet. Teamet består av femton engagerade medarbetare som alla delar en vision om att sätta en ny standard för finansiell rådgivning. Lyra är partnerägt företag som 2023 utnämndes till Gasellbolag av Dagens Industri

OM ROLLEN:Rollen som Office Managerär en bred roll med många kontaktytor. Du har ett helhetsansvar för kontoret samt stöttar ledningsgrupp och rådgivaremed såväl övergripandeadministrativa uppgifter som löpande support i det dagliga arbetet.

Du kommer att vara en viktig del i arbetet att se till att kontoret är presentabelt och välfungerande, se över beställningar och inköp samt vara ansvarig för att det finns en väl fungerande setup med leverantörer och samarbetspartners.

Som Executive Assistantingår du i Opertations-teamet, durapporterar till COO samt arbetar i nära samarbete meden kontorsassistent som arbetar deltid.

    Operation teametsarbetsuppgifter utvecklas ständigt utefter verksamhetens behov och förrätt personfinns detgodamöjligheter attvara delaktig i utvecklingsprojekt som underlättar för Lyra att vara Sveriges bästa finansiella rådgivare.

    OM DIG:Vi söker dig med tidigare erfarenhet från assisterande och koordinerande roller, gärna i en dynamisk miljö med högt tempo. Du brinner för service och att skapa unika upplevelser och gör alltid det lilla extra i allt du tar dig för.

    Från tidigare roller är du van att ha ett ägandeskap för dina arbetsuppgifter, du ärtrygg med att fatta snabba beslut och en av dina styrkor är att alltid ligga steget före. Som person är du glad, engagerad och lösningsorienterad. Du sprider positiv energi kring dig och har lätt för att ta initiativ och hugga i där det behövs.

    Rollen kräver att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskap i Franska eller Spanska är meriterande.

    ANSÖKAN Hoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på [email protected]

    OM SWITCH GAMESwitch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.

    Mer info

    Omfattning Heltid
    Varaktighet Tillsvidare
    Antal platser 1
    Lön Fast månads- vecko- eller timlön

    Sök jobbet

    Ansök via arbetsgivarens hemsida

    Skicka ansökan

    Dela annons