Om tjänsten

Besök hemsida camai.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-08

Som IT-Konsult blir du en viktig nyckelperson för smidiga digitala lösningar och du får möjlighet att guida och stödja användare med expertis och passion för teknikens framtid. I rollen som IT-Supporttekniker har du till uppgift att stödja användare inom bolaget med ärenden som handlar om PC-, skrivar-, telefoni-support m.m. IT-Support har även hand om ärenden som berör konto och behörighetshantering, mail, Teams och konferensrum. IT-Supporten tillhör avdelningen IT-Operations med huvudfokus på support till bolagets användare samt förvaltning av delar av bolagets IT-infrastruktur. Som supporttekniker kommer du att jobba med följande: - 1st -och 2nd line ärenden. - Ärenden kommer via mail, telefon, serviceportalen och på plats. - Administration samt djup kunskap i användarstöd inom Office365 och dess applikationer så som Teams, Planner, OneDrive, OneNote, Forms, Word, Excel m.m. - Interna och externa kontaktytor. Skallkrav: - Ett par års dokumenterad erfarenhet av IT-Support (PC hårdvara, telefoni, skrivare, användare, felsökning etc.). - Mycket goda kunskaper kring Microsoft 365 administration, främst Exchange online. - God förståelse i hur en Microsoft 365 miljö är uppbyggd vid behov av felsökning. - Goda kunskaper om Microsofts standardapplikationer och operativsystem. - Goda kunskaper i Active Directory, kontoadministration. - Goda kunskaper inom ITIL. - Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Personliga egenskaper: Du som söker denna tjänst har arbetat med IT-support/drift samt administration av Exchange/Office365 i ett par år, har en mycket god teknisk kunskap samt erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt och effektivt. Du triggas av att lösa problem och gör alltid ditt bästa för att hjälpa användarna. Uppdraget bygger på ett stort eget ansvar och ordningssinne och att du självständigt löser de problem som uppkommer. Du är stödjande, kommunikativ, social och trivs med att ha många kontaktytor. Vi tror att du har eftergymnasial utbildning inom IT eller har motsvarande kunskap förvärvad på annat sätt. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons