Backoffice-medarbetare till CERTEX 🏗

Antal platser:
YrkesbenÀmning: Backofficepersonal
Publicerad: 2022-05-14
Sista ansökningsdag: 2022-10-31
Stad: Stockholm
Om tjĂ€nsten Wrknest söker nu en Backoffice-medarbetare till CERTEX Svenska AB- en av Sveriges ledande leverantörer av helhetslösningar inom lyft, stĂ„llinor och service. CERTEX Ă€r ett bolag som grundades 1904 och som sedan 2007 tillhör Axel Johnson-koncernen och ingĂ„r i Axel J International och affĂ€rsomrĂ„det Lifting Solutions. I vilka former lyft Ă€n förekommer exempelvis inom industrin, i hamnar, pĂ„ byggarbetsplatser, eller i gruvor, sĂ„ har CERTEX produkterna och tjĂ€nsterna som gör det möjligt. Som en del av Axel Johnson-koncernen finns en bredd, bĂ„de gĂ€llande produkter och kunskap, som gör koncernen till Europas ledande leverantör inom lyft. De söker nu en serviceinriktad och prestigelös medarbetare som kan hjĂ€lpa till med bĂ„de kundservice, order och inköp. I rollen kommer du bli en del av ett hĂ€rligt team pĂ„ ca 12 personer som alla Ă€r mĂ„na om varandra dĂ€r det finns ett hjĂ€lpsamt klimat. Det kommer Ă€ven finnas en möjlighet att ta sig an fler uppgifter framĂ„t och utvecklas inom rollen. Uppdraget Ă€r ett konsultuppdrag dĂ€r man blir anstĂ€lld som konsult hos oss pĂ„ Wrknest och arbetar pĂ„ plats hos kund. Starten Ă€r omgĂ„ende och uppdraget strĂ€cker sig 6 mĂ„nader, med chans till överrekrytering efter det. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som Backoffice-medarbetare kommer du att ha varierade uppgifter som kommer bestĂ„ av att: - Ta emot kundĂ€renden genom CRM systemet dĂ€r du hanterar och lĂ€gger kundorders - Leveransbevaka produkter som behöver bestĂ€llas in tillsammans med inköp - Hantera enklare supportĂ€renden via chatt och mejl, samt vara tillgĂ€nglig för kundförfrĂ„gningar via telefon Rollen kan Ă€ven komma att innebĂ€ra enklare kontorsadministration och viss försĂ€ljning. Eftersom CERTEX Ă€r en del av en internationell koncern kommer viss kommunikation att ske pĂ„ engelska. Vi söker dig som har - Gymnasial utbildning - GrundlĂ€ggande kunskaper inom Office-paketet - Flytande kunskaper i svenska och engelska, bĂ„de i tal och skrift Det Ă€r meriterande om du Ă€ven har - Relevant arbetslivserfarenhet inom kundservice, telefonsupport eller orderadministration - Erfarenhet frĂ„n CRM-system Vid denna rekrytering lĂ€gger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dĂ„ de Ă€r avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstĂ„r att man inte kan allting frĂ„n början - men du ska ha en vilja att lĂ€ra dig! DĂ€rför söker vi dig som Ă€r serviceinriktad, ansvarstagande, kommunikativ och noggrann. Som person har du Ă€ven en positiv instĂ€llning, Ă€r social och har lĂ€tt för att knyta kontakter och samarbeta med bĂ„de kunder och kollegor. Övrig information Omfattning: Heltid, 40h/v Start: OmgĂ„ende Plats: Stockholm, TĂ€by Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval. Om CERTEX Svenska AB CERTEX Svenska AB Ă€r Sveriges ledande leverantör av helhetslösningar inom lyft, stĂ„llinor och service. Med över 100 Ă„rs erfarenhet, ett nĂ€tverk av bolag i Europa och fler Ă€n 7000 artiklar i sortimentet kan de hjĂ€lpa sina kunder att hitta den bĂ€sta lösningen för varje lyftrelaterat behov. De anvĂ€nder deras Lifting KnowHow för att ge dig som kund bĂ€sta möjliga service och teknisk support, dĂ€r sĂ€kerhet Ă€r deras högsta prioritet och kvalitet alltid Ă€r i fokus.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 Månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Besök hemsida
Dela