Kundservicemedarbetare Bank

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2021-10-11
Sista ansökningsdag: 2021-10-25
Stad: Västerås
Länsförsäkringar Bergslagen Vi välkomnar dig som älskar att jobba med kund och som är nyfiken på oss och vår bransch. Identifierar du dig med våra värdeord engagerade, omtänksamma och professionella? Välkommen med din ansökan! Om jobbet Som kundtjänstmedarbetare på Kundservice Bank kommer du få arbeta brett med många olika bankfrågor vilket gör att du kommer få en enorm kunskapsbredd och utveckling. Du, tillsammans med dina kollegor, är alla viktiga nyckelspelare som tillsammans jobbar mot en kundupplevelse i världsklass. Vi söker nu kollegor till båda våra team i Västerås, vi som jobbar med fysiska kundmöten samt telefoni och vi som jobbar med telefoni samt digitala kanaler. Dina arbetsuppgifter kommer variera beroende på i vilket team du tillhör.  Gemensamt har vi att vi hjälper och guidar både nya och befintliga privat- och företagskunder utifrån deras behov, där frågorna kommer att vara minst sagt varierande inom såväl försäljning som service. Du, tillsammans med vårt kunniga team, har ett nära samarbete inom affärsområde Bank samt med våra andra affärsområden inom bolaget. Känns det spännande men också kanske lite utmanande med vidden av frågor som kan tänkas dyka in? Ingen fara, dina kollegor och ledare finns alltid nära att fråga när du behöver. Vad erbjuder vi dig? Du kommer att jobba i ett härligt team som har tydliga gemensamma mål och ett tydligt fokus på kundnöjdhet. Hur passar man in i vårt team? Det är egentligen inte så svårt, för vi som arbetar här brinner för att hjälpa våra kunder och vi ser samtidigt till att ha roligt och stötta varandra. Jobbet som Kundservicemedarbetare Bank är lärorikt och ett ypperligt sätt att lära dig mer om banken. Hos oss kommer du få möjlighet och förväntas också vara med och bidra och ta initiativ för vår gemensamma utveckling.  Länsförsäkringar Bergslagen är en trygg arbetsgivare med bra förmåner och bra avtalsenliga villkor. Vem är du? För att vara aktuell för det här jobbet har du gedigen erfarenhet och ett genuint intresse av att jobba med service och kundbemötande. Har du erfarenhet av bank- och/eller försäkringsbranschen är det absolut till din fördel. Likaså om du har vana av att jobba med behovsanpassad försäljning. Har du dessutom vana att jobba med telefon som huvudsakligt arbetsredskap är även det meriterande. Allra viktigast för att bli framgångsrik i rollen, och för att du också ska trivas hos oss, är dina personliga egenskaper. Du kan och tycker om att kommunicera på ett naturligt och förtroendeingivande sätt och är ansvarstagande i kundmötet. Du tycker att varje unik kundkontakt är spännande och du har viljan att varje gång leverera ett utmärkt kundmöte. Du trivs i kontorslandskap och med att jobba med olika ansvarsområden på ett roterande schema. Vidare ser vi att du har ett anpassningsbart förhållningssätt och trivs i en föränderlig vardag med högt tempo. Låter det intressant? Vill du veta mer, ring gruppchef Kundservice Bank, Maria Lång 073-866 59 21 eller HR-partner Anne Pettersson 073 - 800 43 03 Tjänsterna är på såväl tillsvidare som vikariat med placeringsort i Västerås. Fackliga representanter är Helena Lindberg 021-19 01 85 för Forena och Stina Haraldsson 021 - 19 01 56 för Akademikerföreningen. Välkommen med din ansökan! Vi gör allt vi kan för att främja en fördomsfri rekryteringsprocess och inkluderar därför tester som en del av urvalsarbetet. Vi eftersträvar och jobbar aktivt med att främja mångfald, olikheter är för oss en viktig styrka. Vi välkomnar sökanden med olika bakgrund och språkkompetens. Sista ansökningsdag: 2021-10-25

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Dela