OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Allt vi gör på Min Doktor gör vi i tron om att sjukvård ska vara så tillgänglig och kvalitativ som möjligt. Vi leder utvecklingen av digital hälsa i Sverige, med fokus på hög medicinsk kvalitet och patientsäkerhet. Med hjälp av modern teknik och ständigt nytänkande skapar vi effektiva vårdprocesser som både ökar tillgängligheten till vård och frigör resurser så samhället klarar att möta morgondagens vårdbehov.
Min Doktor är både en modern vårdgivare – som bedriver hälso- och sjukvård med nya, digitala verktyg och arbetssätt – och en modern arbetsgivare. Patienten och medarbetaren är alltid i centrum. Vi är en engagerad arbetsgivare som visar uppskattning för din insats och hos oss får du bra villkor, en trevlig arbetsplats med härliga kollegor och fantastiskt nöjda patienter.
Vi bedriver vår digitala tjänst som är öppen dygnet runt, en växande vårdcentral i Nyköping samt vård- och vaccinationsmottagningar runt om i landet.
I samband med att vi fortsätter vår resa söker vi en ny medarbetare till vår support. Tjänsten är en tillsvidareanställning (100%) och utgår från vårt kontor i Malmö. Du kommer att rapportera till supportchef Lotta Härle och ditt framtida team består i dagsläget av 10 kollegor fördelat på heltids- och deltidsmedarbetare.
Att arbeta som supportadministratör på Min DoktorSupporten hanterar både interna och externa ärenden; journaladministration, systemfrågor från behandlare i vår digitala tjänst och frågor från våra patienter och kunder. I rollen har du kontakt med allt ifrån samarbetspartners, andra vårdgivare och försäkringsbolag till olika avdelningar inom Min Doktors organisation såsom produktavdelning och behandlare. Det är därför viktigt med en god kommunikativ förmåga och att vara anpassningsbar beroende på ärende.
I enlighet med Min Doktors vision; ett välmående samhälle där god hälsa och vård alltid finns nära till hands, kommer du att vara en nyckelspelare i vårt dagliga arbete. Tillsammans med ditt team utvecklar och effektiviserar ni supportavdelningen. Vi jobbar i en spännande och utvecklande bransch där du är med och hjälper kunder såväl som medarbetare och även är med på resan att utveckla produkten framåt.
Huvudsakliga ansvarsområden
Meriterande om du har erfarenhet av
För att lyckas i rollen tror vi att nedan egenskaper stämmer in på dig
Placering: Malmö Omfattning: 100% Tillträde: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Välkommen med din ansökanVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Om Min DoktorMin Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder patienter snabb läkarvård oberoende av tid och plats. Bolaget startades 2013 med en idé från en läkare som såg möjligheten att både effektivisera läkarens arbete och korta vårdköerna genom att skapa smidiga patientmöten på distans. Idag är Min Doktor en av Sveriges största vårdcentraler.
Hos oss arbetar kollegor med varierande bakgrund och perspektiv - allt från vårdpersonal till utvecklare, marknadsförare och kvalitetssamordnare. Tillsammans utvecklar vi vår tjänst från huvudkontoret i Malmö, kontoret i Stockholm eller från någon av våra mottagningar. Vår mångfald i såväl kompetens som perspektiv är en stark tillgång för såväl företaget som för våra patienter.
Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen. Min Doktor ägs till 49 procent av Apotek Hjärtat och 51 procent av övriga ägare, däribland EQT Ventures Fund.