Office Coordinator på deltid till PN Stockholm!
Skicka ansökan 20 dagar kvar
Assistent Koordinator Office Coordinator
20 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

PN Stockholm fortsätter att växa, och nu när vi flyttat in i våra nya, moderna lokaler på St Eriksgatan vill vi välkomna en engagerad Office Coordinator på deltid! Hos oss kommer ingen dag att vara den andra lik – du kan se fram emot en fartfylld och rolig vardag. Vi söker dig som kan börja i början av 2025 – missa inte chansen att bli en del av Sveriges snabbast växande rekryteringsbolag! Information om tjänsten Som Office Coordinator har du en central roll i att säkerställa att vårt kontor fungerar smidigt och smärtfritt. Rollen är på deltid, 1 dag i veckan där du arbetar varannan måndag och i övrigt sker löpande schemaläggning där vi anpassar oss efter arbetsbelastning och ditt skolschema. "Det bästa med att arbeta som assistent är att man hela tiden får lära sig nya saker och utvecklas. Att få chansen att växa in i rollen och ta mer ansvar gör att man även utvecklas mycket som person. Kollegorna och gemenskapen är en väldigt stor bonus!" - Filippa. Vi är i dag 26 personer på kontoret och fortsätter att växa. Du rapporterar direkt till vår VD Robin och blir samtidigt en del av vårt team på fyra konsultchefsassistenter som också arbetar deltid vid sidan av sina studier. Vi erbjuder dig:  • En deltidstjänst där det är högt i tak och du får arbeta med frihet under ansvar • En social och rolig arbetsmiljö där vi kombinerar arbete med gemensamma aktiviteter som träning och roliga resor. • Möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker i en växande organisation med högt engagemang och stark teamkänsla. Arbetsuppgifter Som Office Coordinator ansvarar du för en mängd varierande uppgifter, bland annat: • Sköta kontorets dagliga drift, inklusive inköp av material, hårdvara och IT-utrustning. • Koordinera leveranser av mat till kontoret och hantera inkommande post. • Säkerställa att våra poolbilar är servade, välfungerande och rena. • Välkomna besökare och vara en positiv kontaktpunkt för både medarbetare och gäster. • Förbereda fika inför födelsedagar och högtider. • Ge administrativt stöd till VD och ledningsgruppen, inklusive att förbereda PowerPoint-presentationer och föra mötesanteckningar. • Skapa marknadsföringsmaterial vid behov. • Assistera vid planering och genomförande av event och resor. • Bidra till en trivsam arbetsmiljö genom att hålla ordning och föreslå förbättringar. Vi söker dig som Är student och som är ute efter ett meriterande deltidsjobb vid sidan av dina studier. Vi letar efter en prestigelös, energifylld och ansvarstagande person som tar egna initiativ och trivs i en miljö där tempot är högt och dagarna varierande. För att lyckas i rollen ser vi att du: • Har erfarenhet av en liknande roll eller ett starkt intresse för administration och service. • Har god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift. • Är van vid Office-paketet och bekväm med att lära dig nya system och digitala verktyg. START: Januari/februari 2025 OMFATTNING: Deltid, Ca 1 dag/veckan KONTOR: St Eriksgatan, Stockholm URVAL: Sker löpande Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-11
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Advokat Assistent Kontorsassistent
16 dagar sedan
Lidingö
Heltid
Vårdbiträde Undersköterska Hemtjänstpersonal Omvårdnadspersonal
3 dagar sedan