Hjälp oss att överträffa våra kunders förväntningar - Varje dag!
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att vara vårt ansikte utåt och i många fall kundens första personliga kontakt med vårt företag. Därför är det viktigt att du har en positiv inställning och alltid är redo att ge våra kunder service i världsklass. Det dagliga arbetet innebär orderhantering, returhantering och att hjälpa våra kunder med olika ärenden. All vår kundkontakt sker via telefon, mejl eller chatt, därför är det viktigt att du skriver och talar obehindrat på svenska och engelska samt att du har ett vältaligt språkbruk.
Då många av arbetsuppgifterna innehåller flertalet viktiga rutiner och detaljer är noggrannhet en av de viktigaste egenskaperna för att kunna säkerhetsställa en trygg kundtjänst åt våra kunder. Det är viktigt att man ser varje kundärende som sitt eget och följer med från första kontakt till att kunden är nöjd med vår service. Vårt mål är att uppfylla och överträffa våra kunders förväntningar - varje dag.
Om JTI Ventures
JTI Ventures AB är ett snabbväxande e-handelsföretag med kontor i Helsingborg. Verksamheten startades i början av 2016 och har sedan dess vuxit från ett garage på 20 kvm till en lokal på över 5800 kvm. Idag är vi 22 anställda fördelade på lager och kontor. Vi säljer våra produkter hos flera av Sveriges största nätbutiker samt i våra egna skräddarsydda webbutiker. Vårt mål är att erbjuda våra kunder bra produkter till bra priser och att alltid ligga i framkant med nyheter på marknaden. Vi är övertygade om att JTIs framgång är ett direkt resultat av att vi har ett tajt och välfungerande team av anställda. Vi vill ge våra anställda all möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt hos oss.
Ta en titt i vår kulturbok för att få en bättre uppfattning av hur det är att arbeta på JTI Ventures:
https://jtiventures.se/kulturbok-jtiventures-2020.pdf
Vem är du?
Vi tror att du är noggrann, ansvarstagande och alltid väljer att se lösningar istället för problem. Vi söker dig som är ambitiös och som snabbt kan ta eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Vidare tror vi att du är är väldigt noga med detaljer, strukturerad och inte har några problem att arbeta självständigt. För att effektivt kunna genomföra alla arbetsuppgifter är det viktigt att du besitter en god datorvana.
Att säkerhetsställa att kunden får rätt service ska alltid vara i fokus, därför är det viktigt att kunna kommunicera med dina kollegor och alltid vara flexibel inför nya rutiner.
I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, skriv därför tydligt i ditt personliga brev varför just du passar för tjänsten.
Tillträde och ansökan
Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Har du frågor eller vill veta mer?
Kontakta gärna rekryteringsansvarig: [email protected]
Skicka din ansökan till: [email protected]
Märk din ansökan med: Kundtjänstmedarbetare
Bifoga CV, Bild och ett personligt Brev