Service Agent
Skicka ansökan 22 dagar kvar
Agent Service Agent Kundtjänstmedarbetare
22 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner. Job ID:  27603 Drömjobbet för dig som älskar att hjälpa människor - Bli vår nästa Service Agent! Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor, både tillsvidare och timanställda, som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar. Vad du kommer att göra Vårt mål är att ingen kund ska behöva stå i kö för att få hjälp av oss. Som kundservicemedarbetare möter du våra kunder via telefon och är ofta deras första kontakt. Du spelar en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden. Med vår app har kunderna hela banken i sin hand och kan själva lösa det mesta på ett smidigt och säkert sätt. När de behöver hjälp är vår kundservice bara ett chattmeddelande eller telefonsamtal bort. Vi anpassar oss kontinuerligt för att bäst möta kundernas behov. Ditt uppdrag är varierande och du hanterar allt från enkla frågor till mer komplicerade kundärenden över telefon. Vi har ett viktigt uppdrag att motverka digitalt utanförskap och hjälpa våra kunder att ställa om. Vi vill att våra kunder och medarbetare ska känna sig trygga och bekväma med våra digitala tjänster. Vi lägger därför stor vikt vid att guida varje kund till hur man hittar svar och lösningar på sina bankärenden i våra självservicekanaler. Vem du är Din bakgrund och kompetens innefattar: * Avklarad och godkänd gymnasial utbildning * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Det skulle vara värdefullt om du även: * Har relevant och aktuell arbetslivserfarenhet av kundmötande serviceroller, gärna inom bank/finans/försäkring * Har utbildning inom ekonomi Arbetsvillkor I rollen arbetar du på ett rullande schema tillsammans med ditt team. Passen är fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20 och helgpass mellan klockan 9-17. Du jobbar i snitt en helg var sjätte vecka, varierande över året. Vi anställer både tillsvidare och timanställda. Tillsvidaretjänsterna är på heltid och om du är timanställd förväntas du jobba 30 timmar per vecka. Vi erbjuder startdatumet 3/3 2025. Som nyanställd hos oss får du den utbildningen du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområde. Du kommer att ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina blivande kollegor. Förmåner som du får möjlighet att ta del av från första arbetsdagen: * Vinstandelar - En vinstandelsstiftelse där du som anställd får ta del av vinsten när uppsatta mål och resultat uppnåtts * Lunchförmån * Friskvårdsbidrag Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig! Nästa steg Skicka in din ansökan senast den 02/01/2025 genom att skapa en profil, ladda upp ditt cv och personliga brev. Vi är ett internationellt bolag och därför kan telefonintervjun komma att ske på engelska. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! För facklig information, kontakta [email protected] eller [email protected].

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk