Säljsupport till bolag i Kungsbacka
Skicka ansökan 110 dagar kvar
Säljsupportmedarbetare
110 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker en administrativ säljsupport till vår kund som är placerad i centrala Kungsbacka och arbetar med högteknologiska lösningar för säkerhets- och försvarssektorn. Har du tidigare erfarenhet från en administrativ roll och vill jobba inom ett mindre bolag där du erbjuds en bred roll och frihet under ansvar? Då kan den här rollen passa dig. Vi söker en prestigelös person som kan komma in i verksamheten och se saker med nya ögon, hitta lösningar och effektivisera processer. För att trivas i rollen har du god datavana och uppskattar en administrativ roll där du stöttar både säljare och projektledare. Dina arbetsuppgifter kommer innebära bland annat:

  • Administrera beställningar och hantera kund- och leverantörsordrar
  • Uppdatera artikelregister
  • Skicka orderbekräftelser till kunder och bekräfta leveranstörsbeställningar
  • Kontakt med kunder vid bland annat förseningar och tillgänglighet på artiklar
  • Ägandeskap över försäljningssystem
  • Effektivisera lagret genom att uppdatera lagersaldon, säkerställa korrekt hantering av artiklar och förbättra processer där du är länken mellan kontoret och lagret
Vi söker dig som
  • Har minst 2-3 års erfarenhet från en roll som säljsupport eller liknande administrativ roll
  • Har god datavana
  • Det är meriterande om du har erfarenhet från Visma SPCS och/eller Salesforce
  • Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet

Vi söker dig som är självgående, strukturerad och inte är rädd för att ta egna initiativ. Med bakgrund till att det är ett mindre bolag och en bred roll så kommer du att samarbeta nära både interna och externa parter. Vi ser därför att du har en stark förmåga att kommunicera med andra parter och samarbeta över gränser. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet, där vi söker dig som har ett naturligt driv och uppskattar ett arbete där du får möjligheten att grotta ner dig i administrativa uppgifter.

Om anställningen

Denna befattning kräver att du genomgår och blir godkänd vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. Detta är en rekrytering där du blir anställd hos vår kund. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

  • Omfattning: Heltid, måndag-torsdag 8:00-17:00, fredag 8:00-15:00
  • Start: Omgående, enligt överenskommelse
  • Placering: Kungsbacka
  • Kontaktperson: Caroline Finlöf, [email protected]
  • Lön: Fast månadslön
Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk