Administratör till Swedbank OTF
Skicka ansökan 26 dagar kvar
Administratör
26 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

För dig som vill utvecklas inom banken! Vill du ha ett meriterande arbete på en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, bekväma arbetstider och stora möjligheter till personlig utveckling?  Då är detta rollen för dig! Swedbank söker nu fler administratörer till sin avdelning Operation Task Force (OTF) i Piteå. Rollen är placerad i deras nyrenoverade lokaler på Furnunäset med närhet till restauranger & gym.  Här får du chansen att bli en del av en viktig samhällsfunktion där du bland annat hjälper till att motverka penningtvätt och hantera administrativa uppdrag. Tidigare erfarenhet är inget krav – vi letar efter dig med rätt inställning och vilja att lära! Om rollen Som administratör på Swedbanks OTF-avdelning får du: • Arbeta med varierande administrativa uppgifter. • Hjälpa banken att motverka penningtvätt genom att samla in och granska information om bankens kunder. • Arbeta uppdragsbaserat, vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera och ibland inkludera kundkontakt via telefon eller mejl. Arbetsplatsen präglas av öppenhet, enkelhet och omtanke, med fokus på teamwork och personlig utveckling.  Du kommer att påbörja din anställning senast den 7 januari 2025 och inleda med en gedigen introduktionsutbildning, där du får stöd från erfarna kollegor och handledare inom banken. Dessutom kommer du att ha en konsultchef från Adecco baserad i Piteå. Konsultchefen kommer regelbundet att besöka dig på arbetsplatsen, följa upp dina frågor och erbjuda löpande stöd för att du ska lyckas i din roll. Vi söker dig som • Är självgående, noggrann och flexibel. • Gillar att arbeta i team men också tar ansvar för egna uppgifter. • Är nyfiken och ser nya uppgifter som spännande utmaningar. • Har god datorvana och är snabb på att sätta dig in i nya system. Tidigare erfarenhet inom administration eller service är meriterande, men det viktigaste är din personliga lämplighet och vilja att utvecklas! Vi erbjuder • Bekväma arbetstider, måndag–fredag under kontorstid. • Gedigen introduktion och kontinuerlig stöttning i din roll. • Möjligheter till förlängning och utveckling inom Swedbank. • Som konsult hos Adecco får du kollektivavtal, friskvårdsbidrag och en trygg anställning med flera förmåner. Ansökan och anställningsprocess Tjänsten är en del av Adeccos personaluthyrning med start i början av januari och löper på under 6 månader med möjlighet till förlängning. Vid ansökan kommer du få länkar till våra testverktyg, har du frågor kring detta är du välkommen att kontakta oss. För detta uppdrag krävs utdrag ur belastningsregistret, därför rekommenderar vi dig att beställa detta redan vid ansökan via länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/blanketter---kontrollera-egna-uppgifter/ Observera att brevet måste vara oöppnat när du lämnar ifrån dig det till oss.  Observera att även en kreditupplysning kommer göras på kandidater som går vidare för anställning. Ansök redan idag! Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. START: 7 januari OMFATTNING: Heltid PLACERING: Piteå URVAL: Löpande   Kontaktperson: Tommy Norberg ?? 073-684 70 99 ?? [email protected] Gör skillnad och bli en del av Swedbank – vi ser fram emot att höra från dig!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-10
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk