Är du en erfaren administratör med en passion för struktur och ordning? Har du minst tre års erfarenhet i en liknande roll och en god förståelse för fastighetsbranschen? Nu har du chansen att bli en viktig del av vår kunds team, där du får använda din kunskap och erfarenhet för att stötta förvaltningsassistenter med allt från fakturahantering till administrativa uppgifter. Läs vidare och se om det här är rollen du letat efter!
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en administratör till vår kund, vars samhällsuppdrag är att förvalta och utveckla byggnader och miljöer som den svenska staten äger. De söker nu en administratör till enheten som kommer att stödja förvaltningsassistenterna med uppgifter som fakturahantering, vidarefakturering, bevakning av funktionsmail samt andra administrativa och kontorsrelaterade arbetsuppgifter. Denna tjänst är belägen på kundens kontor i Solna, där arbetet sker på plats.
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen som administratör söker vi dig som är noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. Din förmåga att prioritera och hålla deadlines är utmärkt, och du har ett öga för detaljer som säkerställer att arbetet håller hög kvalitet. Vidare är du serviceinriktad, flexibel och har en naturlig fallenhet för att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Allra helst ser vi att du har kunskap om fastighetsbranschen och har erfarenhet från liknande roll.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i minst 3 månader, med stor chans till förlängning på ytterligare 3 månader. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34952 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.