Administratörer till myndighet i Västervik
Skicka ansökan 7 dagar kvar
Administratör
7 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat med administrativa arbetsuppgifter i minst ett år? Är du också noggrann och serviceinriktad? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vi söker just nu tre administratörer för registreringsarbete som kan stärka upp teamet hos vår kund belägen i Västervik. Tjänsterna är konsultuppdrag via Bemannia och är på heltid 100%. Arbetet sker på plats i myndighetens lokaler. Startdatum för samtliga tre uppdrag är 20 januari 2025. Två av uppdragen pågår till 2025-02-28, ettuppdrag pågår till 2025-03-28. Se nedan gällande start och slutdatum för uppdragen.

Uppdrag 1. Pågår från 2025-01-20 till 2025-02-28

Uppdrag 2. Pågår från 2025-01-20 till 2025-02-28

Uppdrag 3. Pågår från 2025-01-20 till 2025-03-28

Dina arbetsuppgifter

Här kommer du att arbeta med administration i form av inregistrering av kontrolluppgifter. Under uppdragets period väntas en stor mängd kontrolluppgifter inkomma i pappersform vilket innebär att du kommer registrera in dessa kontrolluppgifter in i kundens system, samt sortera in i kundens arkiv. Därav är noggrannhet och effektivitet viktiga egenskaper samt att du har en god datavana.

Arbetsuppgifterna i sig sker självständigt men du arbetar tätt med andra konsulter samt handledare vilket ställer krav på gott samarbete. Uppdraget inleds med en introduktion.

Dina kvalifikationer

  • God datorvana
  • Noggrann
  • Gymnasium eller likvärdig utbildning
  • Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
  • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

I denna tjänst är det viktigt att vara serviceinriktad och snabbt kunna anpassa sig till olika situationer som kan uppstå. Det är även viktigt att du som söker tycker om att arbeta med människor.

Meriterande

  • Tidigare arbete med inregistrering av kontrolluppgifter

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 18 december.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-06
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Hemsida Länk