Fastighetsförvaltare med driv för affärsmässighet och hållbara kundrelationer
Är du en erfaren Fastighetsförvaltare som brinner för fastigheter, ekonomisk lönsamhet och att bygga långsiktiga kundrelationer? Vi söker dig som är redo att ta en central roll i vår verksamhet och bidra till vår vision om att förenkla och förgylla livet genom omtänksamma boenden.
Vad innebär tjänsten?
Som Fastighetsförvaltare blir du en viktig resurs i vårt team som består av fyra Fastighetsskötare, två Bostadsuthyrare, en Förvaltningskoordinator samt andra stödfunktioner till förvaltningen. Du stöttar i förvaltningsärenden samtidigt som du säkerställer att dessa genomförs enligt standarden för en effektiv och smidig drift.
Förvaltningsområdet är Helsingborg och Landskrona, med totalt cirka 1200 lägenheter samt ett antal kommersiella lokaler.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Placeringsort för tjänsten är Helsingborg men arbete kommer utföras såväl i Helsingborg som i Landskrona. Du kommer rapportera till Områdeschefen.
Vem är du och vad har du med dig?
För att lyckas i rollen har du minst tre års erfarenhet inom fastighetsförvaltning, är strukturerad och har ett starkt kundfokus.
Du är en prestigelös och energisk lagspelare med ett starkt affärsmässigt fokus.
Du är även en problemlösare av rang, med stor kommunikativ förmåga och en förmåga att balansera lyhördhet och beslutsamhet.
Service och kommunikation är dina ledord – du möter hyresgäster och kollegor med lyhördhet och ett lösningsorienterat förhållningssätt, vilket skapar trygghet och trivsel i ditt arbete.
Vidare ser vi att du:
Det är dessutom starkt meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, fastighetsförvaltning eller liknande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Hos oss erbjuds du ett ansvarsfullt och utvecklande arbete med varierande arbetsuppgifter i en dynamisk arbetsmiljö.
Våra värderingar är oerhört viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss: https://heimstaden.com/jobba-har/
För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt och att vi ska ha en så enhetlig process som möjligt, har vi på Heimstaden valt att inte längre be om några personliga brev i din ansökan samt att tydligare arbeta med tester i vår rekryteringsprocess. Uppfyller du skallkraven får du göra ett personlighetstest och ett problemlösningstest. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i din roll.
Ansökan
Vi jobbar med löpande urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Vänta därför inte med din ansökan, utan ansök redan idag!
Din ansökan välkomnas allra senast den 29 december 2024.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställningen kan bli aktuell. Vi ber dig därför att se över ditt CV innan du skickar din ansökan till oss. Vår samarbetspartner 2Secure utför bakgrundskontrollen. Läs mer på www.2secure.se
Har du några frågor är du varmt välkommen att höra av dig!